221

Private label: lidl aduce un nou produs din lapte pe brand privat, din bulgaria

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Conform brandprivat.ro, Ayran produs in Bulgaria va fi adus de Lidl pe marca proprie, Pilos.

Ayran, bautura de baza a turcilor, isi pierde originea in timp in podisurile Anatoliei. Reteta sa, bazata pe iaurt la care se adauga sare pentru a opri procesul de fermentatie, poate fi astazi intalnita la diferite popoare din zona Asiei, Orientului Mijlociu sau Peninsulei Balcanice. Pentru turci insa, ea ramane o bautura aparte, asociata si la diferite feluri de mancare, fiind extrem de apreciata la nivel national. O apreciere de care nu au putut sa nu tina seama si lanturile internationale de fast food care le-au inclus in meniurile servite in restaurantele lor din Turcia. Produsul lansat de Lidl sub brandul sau privat Pilos aduce in fata consumatorului roman o reteta de ayran pe baza de iaurt din lapte de vaca, cu un procent de 2,2% grasime. Articolul este produs in Bulgaria si este destinat pietelor din Romania si Bulgaria. Daca pentru piata de FMCG a Turciei, ayran-ul este privit ca o categorie distincta in cadrul soft drinks, in Romania el se adauga ca un articol special in cadrul categoriei iaurturi. Pentru Lidl, produsul se alatura fericit unui alt articol unic, preluat din gastronomia balcanica tot sub brandul Pilos: iaurtul grecesc.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2