89

Brazilia, Kenya și Iran, trei piețe de viitor pentru consumul de brânzeturi

autor

MeetMilk.ro

distribuie

America Latină, Orientul Mijlociu și Africa înregistrează o creștere masivă, în ultimul timp, la consumul de brânză ambalată. SUA rămâne în continuare, cea mai mare piață de brânză din lume, raportată la 22,1 bn dolari și având o prognoză de creștere la 27 miliarde dolari în 2020, cu mult înaintea țării clasate pe locul 2 în top, care este Franța, țară ce are o valoare de 9,4 bn dolari și va crește la 10,6 miliarde dolari, în următorii 5 ani, după cum arată datele Euromonitor, potrivit Dairyreporter.com   Dar, până în 2020, Brazilia va depăși Italia, pentru a deveni a 5-a piață de brânză din lume, aproape triplându-și vânzările între 2010 și 2020, la o valoare de 9,9 bn dolari. ”Motivul îl reprezintă veniturile în creștere ale consumatorilor din clasa de mijloc”, a spus Van den Bos Lianne, analist alimentar la Euromonitor Internațional.   Datele Euromonitor mai arată că, între 2015 și 2020, jumătate din noile vânzări de brânză vor veni din America Latină, Orientul Mijlociu și Africa. ”Aceste regiuni au fost deja identificate ca fiind unele dintre regiunile de creștere ale viitorului, dar este interesant de urmărit încă de acum, pentru a avea o privire de ansamblu asupra viitoarelor clasamente ale brânzeturilor”, a mai declarat Van den Bos. Consumul mediu anual de brânză în Brazilia, Mexic și Egipt, de exemplu, a fost de 4 kg pe cap de locuitor, față de 10 kg cum se întâmplă pe piețe cu tradiție, precum Germania.   ”Nu aș spune că acesta este un consum redus, pentru că vom vedea că în China, acesta este și mai scăzut. Brânza face parte deja din dieta acestor consumatori -nu trebuie să-i convingi să cumpere brânză- dar problema lor este că nu au ajuns la stadiul în care să aibă piețele dezvoltate”, a concluzionat analistul Euromonitor.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2