Stiri

139

Vânzările de salamuri crud-uscate Agricola au crescut cu 20%

autor

MeetMilk.ro

distribuie

(Comunicat) În prima jumătate a anului, Agricola Internaţional SA, cea mai importantă companie a Grupului de firme Agricola Bacău (în care este integrat lanțul de producție al cărnii de pasăre, rețeaua de magazine proprii fiind externalizată la finele anului trecut) a înregistrat o creştere a cifrei de afaceri de 8%, ajungând în prezent la circa 172,544 mil. lei (față de 159,649 mil lei în 2013). La nivelul întregului Grup de firme Agricola Bacău se înregistrează o cifră de afaceri de 296.687 mil lei, cu 4% mai mult faţă de cifra de afaceri înregistrată  în perioada similară a anului trecut (284,612 mil. lei). „Creșterea vânzărilor de carne de pasăre cu 1400 de tone față de perioada similară a anului trecut (un plus de 8% în volum) reflectă obiectivele companiei pentru acest an. Prețul mediu al cărnii de pasăre Agricola în aceste 6 luni este ușor mai scăzut decât anul trecut, urmând trendul național raportat de România la Uniunea Europeană, în contextul în care nivelul prețului mediu în țările UE este staționar”, a declarat Grigore Horoi, preşedinte Agricola Bacău. Vânzările cumulate la categoria preparatelor din carne realizate de compania Salbac, companie din cadrul Grupul Agricola Bacău, au crescut, valoric, în primele 6 luni ale acestui an, cu 11% faţă de aceeaşi perioadă din 2013, în condițiile unor cantități totale constante. Defalcat pe grupe de produs, în vreme ce vânzările de preparate și mezelurile fiert-afumate se înscriu în trendul pieței, adică scad în valoare cu 10%, vânzările de salamuri crud-uscate continuă ascensiunea semnificativă din ultimii ani și înregistrează o creștere valorică de 20% (+ 16% creștere în volume).  „Am acționat în trendul impus de piață și de obiceiurile de consum, și ne focusăm activitatea pe producerea și vânzarea salamurilor crud-uscate, unde ocupăm poziția de lider național în reţelele de retail modern, din punct de vedere al cifrei de afaceri. Am demarat o investiție care ne va permite creșterea cu 25% a capacității de producție a salamurilor crud-uscate, cifrată la 1,6 milioane euro, proiect pe care dorim să îl finalizăm luna viitoare”,  precizează Grigore Horoi. La categoria semipreparate şi produse de tip ready-meal, obţinute la fabrica Europrod, în primul semestru s-a înregistrat o creştere a vânzărilor de 15%, pe fondul creșterii volumelor comercializate pe piețele externe, în special în Danemarca și Franța. Avicola Lumina Constanța acomercializatîn primele șase luni ale anului aproape 27 mil. de ouăpentru consum, respectiv cu 19% mai multe decât anul trecut,reușind și o creștere a prețului mediu de 5% față de perioada de referință, în contextul în care anul trecut prețul ouălor pe piața internă s-a situat sub prețul de producție. Despre AgricolaAgricola este unul dintre cei mai mari producători de carne de pui din România şi principalul exportator din această categorie, care în septembrie 2014 împlineşte 22 de ani de la înfiinţare. În 2013, Agricola deţine 16% din piaţa cărnii de pui, este lider cu 19% din piaţa de semipreparate şi produse de tip ready-meal, iar Salamul de Sibiu Agricola este lider în total segment Salam de Sibiu comercializat în România cu 51,1% cotă de piaţă în valoare (Nielsen, februarie – martie 2014). Puiul Fericit, crescut cu cereale cel putin 57 de zile și certificat de DQS Germania, a fost premiat în data de 5 iunie 2014, la Bruxelles, de Institutul Internațional pentru Testarea Calității Gustului - iTQi , cu două stele de aur.Agricola este caracterizată în primul rând prin diversitate şi prospeţine, fiind singurul furnizor din România care oferă pieţei interne cele mai multe categorii de produse: • carne de pui refrigerată • preparate şi specialităţi din carne fierte afumate • salamuri crude uscate • semipreparate şi produse tip ready meal din carne şi vegetale • ouă şi praf de ouă Unul dintre cele mai importante atribute ale brandului Agricola este acela de inovator, în special în ce priveşte noi concepte de prezentare a produselor: Agricola este prima companie care a lansat în România sortimentele din carne de pui ambalate la tăviţă cu cryofilm, după care această metodă de ambalare a fost preluată şi de alţi jucatori din piaţă. Agricola este şi primul brand de carne de pui care şi-a asumat un demers de responsabilitate socială, lansând în anul 2006 conceptul BIOSECURIZAT prin care a explicat oamenilor cum se aplică un plan de biosecuritate, crescând încrederea populaţiei în carnea de pui autohtonă şi sensibilizând autorităţile în scopul luării unor măsuri necesare în momente grele. În anul 2007, continuând inovaţiile în domeniul produselor proaspete şi sigure, Agricola a lansat prima linie de ambalare în atmosferă controlată (sistem BDF) din  România. În 2009, Agricola a lansat în premieră un produs inedit pe piaţa românească de carne de pui, Puiul familist, ce se prezintă într-o formulă inovatoare de ambalare - un astfel de produs conceput cu grijă şi din grijă faţă de consumatori şi familiile lor. În aprilie 2010, Puiul Antistres, comercializat în «tăviţa minune», unică în România, în care se şi găteşte, a reprezentat soluţia Agricola pentru gospodinele cu mai puţin timp liber. În iulie 2010, Agricola a lansat Puiul Fericit, crescut în ferme mici, hrănit după o reţetă cu 80% porumb şi scos în aer liber, dedicat tuturor acelora care doresc să-şi amintească de gustul, culoarea şi savoarea puiului crescut la curte.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2