Stiri

167

Tendințe: Impactul dietei asupra pieței lactatelor îmbogățite proteic

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Sectorul produselor lactate este supus unor schimbări revoluționare datorită dietelor consumatorilor în continuă evoluție. Deoarece industria răspunde tendințelor, precum și obiectivelor guvernamentale, vedem noi evoluții ale produselor, schimbarea practicilor de lucru și creșterea sectoarelor de proteine ​​de pe piața globală a alimentelor, afirmă compania de cercetare de piață Ketty Crouch, care și-a publicat rezultatele unui studiu în publicația Linx Global.Ce înseamnă dieta în schimbarea industriei proteinelor?   Deoarece consumatorii și, dintre ei, categoria cea mai importantă, milenienii, sunt tot mai preocupați de beneficiile de sănătate și alimente ”sănătoase”, apelând la diete bogate în proteine, specialiștii văd o perspectivă pozitivă pentru sectorul produselor lactate, cererea globală de lapte fiind estimată să crească cu 2,5% pe an, până în 2020.   De exemplu, în Marea Britanie s-a vazut o cerere crescânda pentru lactate cu un conținut inalt de  proteina, rezultand branduri de produse alimentare, cum ar fi Weetabix, Mars si Batchelors care lanseaza versiuni de proteine ​​imbunatatite pentru produselor lor.   Cercetările de piață au descoperit că indivizii tind să primească mai mult din caloriile zilnice din proteine ​​care include lapte, decât de carbohidrați, cum ar fi cerealele.   Lindsey Ormond, Manager Arla Foods pentru dezvoltarea afacerii în domeniul nutriției sănătoase și performanței ingredientelor, a declarat că proteinele lactate reprezintă o atracție pentru consumatorii care caută o modalitate mai naturală, nutritivă și pe termen lung, de a-și gestiona greutatea, în loc de o soluție rapidă.   Obiectivele de dezvoltare durabilă ale ONU îmbunătățesc practicile de lucru ecologiceO cerere suplimentară pentru industria laptelui determină o nevoie tot mai mare de transparență în lanțurile alimentare. Consumatorii caută acum să acceseze informații despre produsele și companiile de la care le cumpără, cum ar fi informații nutriționale, precum și unde au fost obținute ingredientele. La rândul lor, firmele recunosc valoarea încrederii consumatorilor în companie și marcă și iau măsuri pentru îmbunătățirea trasabilității lanțului de aprovizionare.   Multe întreprinderi producătoare de lactate iau măsuri suplimentare și încep să utilizeze alimentația durabilă (alimente sănătoase care au fost produse într-un mod ecologic), în conformitate cu Obiectivele ONU de Dezvoltare Durabilă pentru anul 2030.   Obiectivele de dezvoltare durabilă stabilite de ONU includ, de asemenea, realizarea unui management durabil și utilizarea eficientă a resurselor naturale, precum și reducerea la jumătate a deșeurilor alimentare globale pe cap de locuitor la nivelul comercianților cu amănuntul și al consumatorilor până în 2030. Aceasta acoperă, de asemenea, reducerea pierderilor alimentare de-a lungul lanțurilor de producție și furnizare.   Aceste obiective oferă o imagine de ansamblu asupra modului în care viitorul va căuta sectorul produselor lactate. Obiectivele ONU, precum și consumatorii cu conștiință ecologică, sugerează trecerea la practici de lucru ecologice, iar transparența în rândul marcilor va continua să se accentueze mult timp, în viitor.   Creșterea nevoii de confort   Consumatorii constienti de consumul de alcool influenteaza si tendintele industriei lactatelor. Iar nevoia noastră crescândă de hrană ”comodă” a dus la o evoluție nouă a produselor, la noi formate de ambalare și la soluții ”grab and go”.   Consumul ”în mișcare” crește, la fel ca și cererea de porțiuni mai mici și soluții de confort. Exemplele includ pungi de repaus pentru bătut, brânzeturi ”gustoase” în porții mici, porții individuale de iaurt, sticle cu probiotice și porții de înghețată miniaturale, pentru a numi doar câteva.   Efectul pe piață este acela că mărcile trebuie să fie tot mai inovatoare în abordările lor de ambalare, metode de producție și marketing. Astfel, apar game de produse mixte, care conțin prăjituri pentru micul dejun cu ovăz și iaurt, care au o perioadă de depozitare de 90 de zile fără ingrediente artificiale și care conțin cel puțin 5 g de proteine.   Viitorul pieței de proteine   Răspunsul industriei produselor lactate la tendințele pieței de proteine, cum ar fi trecerea la dimensiunile porțiilor mai mici, poate, la rândul său, contracara aspecte precum deșeurile alimentare și creșterea nivelului de obezitate.   Legislația și obiectivele alimentare, precum cele stabilite de ONU, joacă un rol important în schimbările industriei produselor lactate. Totuși, se pare că tendințele consumatorilor și preferințele alimentare sunt principala cauză a schimbării în acest sector.   Pe lângă modificările actuale ale piețelor de produse lactate și de proteine din acest mopment, piețele emergente, cum ar fi popularitatea crescândă a produselor lactate din Asia, vor însemna o creștere viitoare a sectorului. (Katy Crouch este o companie de marketing care produce soluții de codificare pentru produsele lactate la nivel global).

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2