Tehnologii

138

Calitatea romaneasca premiata la Frankfurt in 2007

autor

MeetMilk.ro

distribuie

61.500 de vizitatori au avut ocazia, in cadrul Targului International de la Frankfurt, sa afle noul trend din industria carnii, sa deguste noile produse si preparate din carne, sa schimbe opinii si sa descopere noi posibilitati de afaceri. Alaturi de competitori puternici si cu traditie in productia preparatelor de carne, din tari ca Austria, Japonia, Elvetia, Rusia, Germania, Norvegia, Romania a fost reprezentata si prin societatea SERGIANA PRODIMPEX, cu marca SERGIANA POIANA MARULUI - ce se impune ca semn de identitate a calitatii in domeniul alimentatiei publice.

Produsele oferite sub marca Sergiana respecta retetele traditionale ardelenesti si au un gust prin care consumatorul poate aprecia calitatea premium, garantata de reteta originala. Desi mentalitatea cumparatorului roman mai poate fi influentata inca de principiul "daca e romanesc, e calitate slaba" SERGIANA POIANA MARULUI detine dovada de necontestat ca produsele fabricate sub aceasta marca raspund celor mai exigente cerinte internationale. Pentru ca in lumea "bunului gust" calitatea si sanatatea sunt atributele care se potrivesc produselor Sergiana, suncile crud uscate au primit trei medalii - doua de aur si una de argint, iar doua salamuri crud-uscate alaturi de inca un sortiment de sunca au impartit alte trei medalii: aur, argint si bronz, in cadrul aceluiasi Targ de la Frankfurt. Succesul SERGIANA POIANA MARULUI certifica inca o data ca, in Romania, exista pasiune pentru impletirea traditiei romanesti cu o calitate net superioara multor produse similare internationale; din acest motiv marca are ca imagine un taur care "respira" forta in productia preparatelor din carne. Dincolo de cerintele consumatorilor, retetele originale asigura produselor o varietate larga de sortimente, pentru orice ocazie si pentru orice moment al zilei. Într-adevar, in, ceea ce priveste calitatea, nu se poate spune decat "de gustibus non est disputandum" marca SERGIANA reusind sa schimbe intelesul dictonului atat de bine cunoscut intr-un altul: bunul gust al produselor nu mai poate fi comentat!

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2