136

Zuzu, liderul pieței de lapte, lansează noile iaurturi Zuzu Bifidus cu culturi lactice vii

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Zuzu, liderul* pieței de lapte, dezvoltă portofoliul de iaurturi și aduce sortimente noi de iaurt cu culturi lactice vii, care contribuie la o alimentație sănătoasă. Noile iaurturi Zuzu Bifidus conțin combinația de culturi lactice BB-12® (Bifidobacterium) si LA-5® (Lactobacillus acidophilus), care contribuie la echilibrul sistemului digestiv. Consumate cu regularitate, BB-12® și LA-5® protejează flora intestinală. Noua gamă Zuzu Bifidus are nu doar culturi lactice vii, dar și o rețetă fără lapte praf, cu combinații răcoritoare de fructe, mixuri unice în gama iaurt cu cereale și un ambalaj foarte practic pentru sortimentele de băut. Zuzu Bifidus include: iaurt alb cu 3% grăsime și degresat, iaurt alb de băut cu 2% grăsime, iaurt de băut cu combinații inedite de fructe (căpșuni și coacăze negre, mango și pară, caise și piersici) și gama snack. Sortimentele de băut din gama Zuzu Bifidus vin în ambalaje practice, ușor de mânuit, ușor de deschis și de resigilat, care încap oriunde, chiar și în suportul din mașină. Despre noile iaurturi Zuzu Bifidus vor vorbi consumatorilor două personaje simpatice, care personifică cele doua culturi lactice vii. BeBe (Bifidobacterium BB-12®) și ELA (Lactobacillus acidophilus LA-5®) formează Familia Bifidus, sunt întruchiparea bacteriilor prietenoase și ne ajută în fiecare zi să ne “cultivăm” și să ne îngrijim flora intestinală. Segmentul iaurt este pentru Albalact un obiectiv strategic încă din anul 2012, când compania a adus schimbări importante în portofoliul de iaurt Zuzu. De-atunci, an de an, Albalact a investit în iaurturile Zuzu, atât la nivel de produs, cât și la nivel de ambalaj. Anul trecut, cu investiții de cateva milioane de euro, compania a modernizat linia de ambalare pentru iaurt și a introdus și un nou ambalaj în portofoliu - paharul de plastic pătrat cu gramaj mic. Ambalajul se regăsește acum în gama iaurturilor Zuzu de 125 și 140 de grame. Extinderea în categoria iaurt a adus compania Albalact între primii trei producători de iaurt din țară.   Albalact, cel mai mare producător român de lactate, a încheiat anul 2014 cu o creștere de 12% a cifrei de afaceri, care a ajuns la 474.909.116 lei. Zuzu este cel mai vândut lapte din România*. Albalact își păstrează poziția de lider pe piața laptelui cu brand-ul Zuzu încă din anul 2008. Albalact mai este lider de piață pe segmentul untului de masă și pe segmentul smântână, cu brand-ul omonim De Albalact. iar cu brand-ul Rarăul și portofoliul său de brânză proaspătă de vaci, lansat acum doi ani, compania a urcat pe locul 2 în această categorie.   *Potrivit A.C. Nielsen, Zuzu este cel mai vândut lapte ca volum, în România, în perioada ianuarie-noiembrie 2014.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2