Stiri

134

Zilele Alinda Ro-2014: Alinda Ro, o poveste de succes

autor

MeetMilk.ro

distribuie

În zilele de 18 și 19 septembrie, la Hotel Hilton din Sibiu, a avut loc cea de-a cincea ediție a Zilelor Alinda Ro, eveniment ”corporate” organizat de Alinda România sub titlul ”Alinda Ro, o poveste de succes”. Manifestarea s-a adresat specialiștilor din sectoarele de carne, lapte și panificație și a reunit în sălile de conferințe reprezentanți ai companiilor partenere, furnizoare de ingrediente destinate celor trei industrii, precum și peste 150 de reprezentanți ai companiilor care beneficiază de produsele și serviciile furnizate de Alinda Ro.   Alinda Ro si companiile partenere au deschis noi oportunităti pentru clientii lor.   Ziua întîi a evenimentului a fost marcată de cuvântul introductiv al domnului George Kypreos, Director General al companiei Alinda Ro, acela care, după salutul de bun venit adresat participantilor,  a susținut comunicarea cu titlul care a dat și genericul actualei ediții: ”Alinda Ro, o poveste de succes”. Referindu-se la evoluția afacerilor companiei pe care o conduce în România, încă din anul 2001 și până acum, domnul Kypreos a subliniat că, dacă în anul 2006, cifra de afaceri a fost de 2.100.000 de euro, în 2013 ea a fost de 12.500.000 de euro, pentru acest an fiind vizată o țintă de peste 16 milioane de euro.   În același timp, George Kypreos a insistat pe capacitățile de producție și desfacere a gupului Alinda, amintind că Alinda Velco dispune în Grecia de două unităti de producție, două depozite, două clădiri de birouri și 75 de salariați, Alinda Bulgaria, de o reprezentantă la Sofia, iar Alinda Ro, de un depozit, o clădire de birouri și 18 salariați.   De asemenea, Directorul General al Alinda Ro a prezentat clienților din sectorul de carne ai companiei, noile oportunități apărute odată cu reorganizarea și fuzionarea companiilor Nesse și Gewuerzmueller în Frutarom Savory Solutions. Intervenția domnului George Kypreos a continuat cu prezentarea celor mai noi produse destinate procesatorilor de carne din România.   Companii de Top, specialiști de Top, produse de Top  Sub titlul ”Imagine de ansamblu asupra potențialului Frutarom Savory Solutions”, domnul Jorg Kolossa, Comercial Manager al companiei Frutarom Savory Solutions, pornind de la ”Tendințele pietți-inovații în industria ready to eat”, a prezentat cele mai vândute produse în Europa de Sud-Est și în România, ale firmei pe care o reprezintă. Pentru procesarea cărnii au fost descrise: Culturi starter (Bitec®), extracte de plante-antioxidanți naturali (Origanox™), produse pentru ameliorarea gustului (Herbs & Spices si  Extracts & Flavors), Convenience (Sauces & Soups),toate acestea fiind produse de Frutarom Savory Solutions, Gewüerzmüller Meat,  Gewürzmüller NESSE Fish și Gewürzmüller NESSE Organic. La rândul său, domnul Stephan Füller-Food Technologist Export, a prezentat comunicarea cu titlul ”Șuncă-Porc și Pasăre”, detaliind despre ”Saramuri de injectare și adiție 50 %, 80 %, 100 % și 200 %” iar, sub titlul ”Mixuri funcționale-Saramuri de injectare”, a prezentat Saramuri 60-80 %, file și pulpă, 100 % file, 45-60 % piept porc, fiind secondat de domnul Patrick Bühr-Manager R&D.   Domnișoara Loredana Oprea-Food Ingineer al companiei Alinda Ro, a susținut prezentarea produselor companiei Domca, aceasta având titlul ”Calitatea microbiologică a aerului”, prezentând ingrediente naturale necesare salubrității aerului, dezinfecției spațiilor de producție, ambalare și depozitare, soluții care garantează scăderea semnificativă a nivelului de contaminare mocrobiologică. În aceeași sesiune, revenit în fața participanților, Jorg Kolossa a vorbit despre ”Emulsificatori, antioxidanți, conservanți și alte ingrediente simple” de la Frutarom Savory Sistems.X    X    X   Dimineața celei de-a doua zile a evenimentului Alinda Ro a debutat cu prezentarea ”Produse Clean label”, susținută de domnul Jorg Kollosa care a insistat pe principalele calități: ingrediente naturale nonalergenice, eliminarea sau diminuarea la maxim a tuturor aditivilor din produsul final, relevând importanța revenirii la ingredientele tradiționale și la transparența procesatorilor în relația cu clientul final. Dintre produsele prezentate amintim: Gama Bitec Starter C2 (Purana Pure Taste III, Pure Taste Purana II, Pure Tase Frankfurter New, Frankfurter Molotschnaja 2213 și Brühwurst „Top“ Würzer GD etc.), toate acestea fiind avizate EU.   Ultima comunicare a Secțiunii Carne, a Zilelor Alinda Ro, a fost susținută de domnii Stephan Füller și Patrick Bühr care au prezentat ”Rețete analitice”. Merită subliniat faptul că reprezentanții Frutarom Savory Solutions au organizat trei degustări de produse din carne realizate cu ingrediente furnizate de companie, degustări care au fost însoțite de numeroase informații referitoare la modul de fabricare a produselor și, mai ales, modul în care au fost utilizate ingredientele prezentate în comunicările mai sus amintite.Alinda Ro, acelasi partener de încredere pentru fiecare client Interviu cu domnul George Kypreos, Director General Alinda Ro Fabrica de Carne: Domnule Director General George Kypreos, cum au evoluat afacerile Alinda Ro în ultimul an?George Kypreos: Raportându-ne la perioada 2012-2014 putem spune că am evoluat foarte bine, având o crestere de 20 %.   FDC: Care au fost noutățile pe care le-ați prezentat la această ediție a ”Zilelor Alinda Ro”?GK: În cazul departamentului nostru care se adresează sectorului de carne, am trecut printr-o perioadă de tranziție determinată de faptul că o serie de divizii ale companiei Frutarom au fuzionat, acestea purtând acum denumirea de Frutarom Savory Solutions. Aceasta dispune de capacități de producție imense, de noi posibilități, deschizând  oportunitatea de a transforma România într-o piață de top pentru produsele Frutarom Savory Solutions și Alinda Velco.   FDC: Care sunt proiectele Alinda Ro pentru următoarea perioadă?GK: Dorim să avem parte de o creștere considerabilă, dar activăm pe o piață care la momentul actual se află sub o foarte mare presiune, din punct de vedere financiar. Observăm că marii procesatori întâmpină dificultăți uriașe pentru a-și continua activitatea. Acest lucru determină ca întreaga noastră strategie să fie modificată. Toată lumea încearcă în ultimii ani să scoată pe piață produse ieftine și să diminueze costurile de producție. Însă, într-o tară precum România, care are o mare tradiție în producția de carne, a face rabat de la calitatea finală a produsului nu este ceva pe care consumatorul ar fi dispus să-l accepte. De aceea, în lunile următoare vom încerca să introducem pe piață ingrediente care să rezolve această problemă de echilibru, dintre un cost redus și rentabil, și calitatea pe care o dorește consumatorul final.   FDC: Ce mesaj ați dori să transmiteți clienților Alinda Ro?GK: După cum am spus și la deschiderea Simpozionului Alinda, noi considerăm că prezența noastră în România este o poveste de succes. În spatele acestui succes stă faptul că am reusit să înțelegem nevoile și cerințele pieței locale, să facem legătura dintre acestea și cerințele pieței finale, câstigând încrederea clienților noștri. Practic, dorim să menținem la cele mai înalte cote această încredere pe care am câstigat-o pe parcursul activității noastre din România.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2