99

Whiteland a terminat anul 2015 cu o creștere de 20 %

autor

MeetMilk.ro

distribuie

După o creștere de aproape 20% în 2015 față de anul anterior, Whiteland estimează pentru 2016 o înjumătățire a afacerilor, odată cu cedarea distribuției Hochland către producătorul de brânzeturi. Compania a pregătit însă din timp acest moment, în condițiile în care, în ultimii ani, a pus tot mai mult accent pe servicii și și-a diversificat portofoliul de parteneri.   De altfel, directorul general al Whiteland, George Ștefănescu, consideră că serviciile și specializarea ar trebui să fie priorități în strategia de dezvoltare a oricărui distribuitor.   Pentru Whiteland, rezultatele obținute anul trecut au fost deosebit de bune. „Nu am mai avut de mult timp un an ca 2015. Sperăm că nu este doar un accident și că efectele se vor menține și pe viitor”, a declarat pentru Progresiv George Ștefănescu, directorul general al Whiteland.   Distribuitorul a încheiat anul cu un avans de aproape 20% față de 2014, din care aproximativ 7-8% a reprezentat creștere organică, iar restul a fost generat de parteneriatele noi începute pe parcursul lui 2015.   „Este vorba de parteneriatul cu Nestlé, căruia i-am dat startul la final de 2014, dar abia anul trecut a ajuns să funcționeze la capacitate maximă, și de noul parteneriat cu producătorul de lactate Olympus. În cazul Nestlé distribuim cafea, dulciuri, cereale pentru micul dejun și baze pentru mâncăruri în partea de vest a țării, în timp ce pentru Olympus ne ocupăm de distribuția la nivel național în comerțul tradițional”, a completat acesta.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2