Stirieye

2278

Vizibilitatea în online a mărcilor de lactate şi carne în luna martie 2025
MeatMilk

Autor

MeatMilk.ro

Distribuie pe

facebooktwitter
article

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei  TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii în on-line a mărcilor de lactate și carne, pentru luna martie 2025. 

Potrivit datelor analizate din piața produselor din carne, pentru categoria Expresii, clasamentul primelor cinci locuri este următorul:  LaProvincia, Scandia Sibiu, CocoRico, Deliciosul de Vaslui și Transavia.

În categoria Top Players, primele locuri sunt ocupate de Matache Măcelaru, Cris-Tim, Ana și Cornel, LaProvincia și Fragedo by Transavia.

În privința mărcilor de lactate, top-ul categoriei Expresii plasează pe primele cinci locuri: Olympus, Activia, Hochland, Covalact de Țară și Artesana, pentru ca primele locuri din categoria Top Players să fie ocupate de: Covalac de Țartă, Artesana, Nucet, Hochland și ZuZu. (Foto: Freepik)   

Ai aflat ceva nou din acest articol?

Articolul anterior
Articolul urmator

Citește și:

Ești gata să-ți dezvolți afacerea ?

Abonează-te la newsletter-ul nostru pentru a fi la curent cu cele mai noi știri.