123

Vânzările Napolact au crescut după reducerea TVA la alimente

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Napolact, cel mai popular brand pentru businessul de pe plan local al grupului olandez FrieslandCampina, a avut vânzări mai mari cu 13% în primele şapte luni ale anului faţă de perioada similară a anului trecut, evoluţia fiind in­fluen­ţată şi de re­du­cerea TVA la ali­mente, informează Ziarul Financiar. „Piaţa lacta­te­lor va încheia pe creştere acest an, graţie, în principal, re­ducerii TVA la ali­mente, începând cu 1 iunie. Un semn stă şi în evo­luţia produselor noas­tre: vânzările Napolact, prin­ci­palul brand al FrieslandCampina România, care are o pondere de 60% din totalul vânzărilor noastre, au crescut cu 13% în primele şapte luni faţă de aceeaşi perioadă din 2014 şi esti­măm că va continua trendul as­cen­dent“, a declarat domnul Cor­nel Cărămizaru, director de vânzări Fries­landCampina România, al trei­lea cel mai mare producător local de lactate. Piaţa lactatelor, estimată la 900 mil. euro anual, a avut în prima parte a anului un avans de 1,2% în volum, dar o contracţie de 0,2% în valoare, creşterea în volum venind în principal datorită re­ducerii TVA la ali­mente, măsură adop­tată la 1 iunie (mai multe pe www.zf.ro).

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2