Stiri

140

Vânzările firmei Hilton Food Group au scăzut

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Hilton Food Group a anunţat o scădere de 2,3% a vânzărilor, din cauza preţurilor mai mici la carne şi a „tarifelor nefavorabile” de schimb valutar, pe parcursul întregului an 2014.

  Bossul firmei, Robert Watson a susţinut că despre progrese se poate vorbi în ceea ce priveşte sprijinirea strategiei de creştere în viitor, inclusiv în Marea Britanie şi extinderea capacităţii cât şi dezvoltarea societăţii sale mixte, împreună cu Woolworths Lmt. din Australia. „Nivelul ridicat al investiţiilor realizate în unităţile noastre de ambalare de carne, la nivelul anului 2014, a fost esenţial pentru a facilita creşterea economică viitoare planificată a grupului”, a susţinut Watson. „Vom continua să căutăm oportunităţi disponibile pentru a extinde progresiv şi profitabil amploarea şi sfera de aplicare a operaţiunilor noastre, folosind un model de afaceri elastic, relevant şi transferabil la nivel internaţional.” Hilton Food Group a terminat anul fiscal 2014 cu o cifră de afaceri de 21,3 M lire sterline şi a început producţia cu Woolworths Lmt. în Melbourne, în al treilea trimestru al anului trecut.   Pentru anul acesta, firma intenţionează să finalizeze construcţia unui nou site de procesare carne crudă în Victoria, Australia, în cel de-al treilea trimestrul al anului 2015. Profitul operaţional al firmei a crescut de la 25,8 Mire sterline, la 26,1 M lire sterline, în ciuda nivelului crescut al costurilor de finanţare din Marea Britanie”, a mai spus Watson. Preşedintele de onoare al Hilton Food Group, Sir David Naish, a declarat că strategia firmei a fost concepută special pentru a sprijini brandurile clienţilor şi a obţine o creştere atractivă pentru acţionari. În prezent,firma lucrează cu 6 site-uri europene din Marea Britanie, Irlanda, Suedia, Ţările de Jos, Polonia şi Danemarca.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2