117

Vânzările de brânzeturi germane au crescut cu 15 %

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Germania rămâne o piață matură și competitivă pentru  produsele de brânză,este concluzia unui studio realizat de Mintel Global, care arată că numărul de lansări a unor produse specializate, cum ar fi "picant", "consistent", "puternic", "intens", "distinct", "rustic"  au crescut de la doar 10 % din totalul introduceri în 2012 la 15% în 2014, potrivit Dairyindustries.com.

Cercetarea Mintel indică faptul că această tendință va continua, cu aproape unul din cinci brânzeturi tari și semi-dure lansate în Germania, în primele șase luni ale anului 2015, oferind una sau mai multe dintre aceste revendicări.   Julia Buech, reprezentant  al firmei Mintel, analist specialist în alimente și băuturi  susține: "aromele consistente sunt în creștere, cu un accent spre produsele de brânză și branduri care promovează inerente profiluri de aromă pronunțată, de produse maturate mai puternic.   "Această dezvoltare este setată pentru a obține produse de înaltă calitate iar brânza de specialitate continuă să crească. Dacă brânza este poziționată ca produs tradițional, sănătoasă sau exclusivă, brandurile sunt din ce în ce mai căutate să declanșeze simțurile consumatorilor, pentru obținerea unui gust mai intens.   "Sectorul de brânză a cunoscut un val de căldură, cu adaos de ardei iute și alte condimente și plante aromatice care vizează, în special,  atragerea consumatorilor tineri. Dincolo de faptul că, din ce în ce brandurile sunt acum considerate a satisface o cerere mai crescută, cerința adevărată este de gustul din cerul gurii. "   În timp ce arome puternice se dovedesc populare printre brandurile de brânză, se pare că piața germană pentru brânza are nevoie de noi stimuli. Piața de brânză de retail din Germania a crescut cu o medie de 4,1% în valoare, începând cu anul 2010; totuși, volumul înțelept, de creștere, a fost relativ supus la o medie de 1,2% în aceeași perioadă de timp. (AAI)

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2