96

Untul irlandez Ornua conduce în Top-ul importurilor de lactate ale Americii

autor

MeetMilk.ro

distribuie

După ce UE a eliminate cotele de lapte, compania irlandeză de produse lactate Ornua se aşteaptă ca veniturile sale să crească la 3 miliarde euro, până în 2020. Dublin Ornua, fostul Consiliu de lactate din Irlanda, a raportat vânzări de aproape 2.34 bn euro, pentru anul încheiat la 31 decembrie 2014.   Jeanne Kelly, director de comunicare al Ornua, a declarat pentru DairyReporter.com că se aşteaptă să mai adauge la această cifră, peste 600 milioane euro, în următorii 5 ani. „Este un proiect ambiţios, dar realizabil, a spus aceasta. Ne-am pus în joc toate investiţiile, acum suntem preocupaţi de a dezvolta afacerea. Am fost într-un mediu în care eram constrânşi de cote, ceea ce ne-a tras afacerea în jos. Dar, în tot acest timp, am făcut investiţii masive pentru a putea avea pieţe de desfacere suplimentare”, a spus Kelly. Producţia de lapte din Irlanda se estimează să crească cu 50% până în 2020.   Kerrygold marca Ornua va fi esenţială pentru această strategie de creştere a vânzărilor, a precizat Kelly. Kerrygold controlează, în prezent, o cotă de 60% din piaţa germană a untului, iar în SUA, această marcă a ajuns pe primul loc. Ornua a livrat 8.500 de tone de unt Kerrygold în SUA în 2013 şi 10.000 tone, în 2014. Până în anul 2017, Ornua se aşteaptă să exporte maritim, 20.000 de tone. „Suntem marca numărul 1 de unt, importată în SUA. Următorul pas va fi să ajungem marca numărul 1 şi în Germania”, a dezvăluit directorul de comunicare al companiei. În Germania, compania a introdus recent brânza Kerrygold, iar în noiembrie 2014, a lansat în China, laptele integral Kerrygold UHT.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2