113

Unilact va contabiliza la finalul lui 2016 un plus de 20 %

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Producătorul de lapte Unilact a încheiat anul trecut cu afaceri de peste 14 milioane lei, în creştere cu 16%, iar pentru 2016 mizează pe un plus de 20%.   „În primul trimestru din acest an am raportat o cifră de afaceri mai mare cu 30% comparativ cu aceeaşi prioadă din 2015“, spune Marius Bîcu, directorul general al fabricii de lactate Unilact.   De la lansare şi până în prezent, am investit cea mai mare parte din bugetul nostru de marketing, cuprins între  2% şi 5% din cifra de afaceri, în marca De la Ferma“, a spus Marius Bîcu pentru revista Business Magazin.   Şi anul acesta Unilact a bugetat investiţii echiva­lente cu 2% din cifra de afaceri în marketing, întreaga sumă fiind direcţionată în lansarea de noi produse De la Ferma şi repoziţionarea brandului. „În capitalismul modern, o marcă autohtonă deţinută de un producător român trebuie să se lupte cu puterea de distribuţie şi bugetele de marketing incomparabil mai mari ale brandurilor internaţionale, la fel ca David şi Goliat.   Cu toate acestea, piaţa oferă suficiente oportunităţi de intrare, dacă produsul românesc ştie să se poziţionize corect. O reţetă corectă, o poveste adecvată, producţia locală pot deveni avantaje la raft“, a spus Marius Bîcu.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2