Tehnologii

228

Un nou premiu pentru firma Ana și Cornel

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Compania Ana şi Cornel a obţinut primul loc la categoria Întreprinderi mari – Prelucrarea şi conservarea cărnii în cadrul evenimentului Topul Naţional al Firmelor Private din România.   În cadrul evenimentului au fost acordate trofee pentru cele mai performante companii din clasamentele naţionale generale pe domenii de activitate, pentru excelenţă în domeniul responsabilităţii sociale, premii speciale pentru performanţe deosebite şi excelenţă în afaceri, precum şi trofee din partea Uniunii Europene a Artizanatului şi a IMM-urilor (UEAPME) şi a Asociaţiei Mondiale a IMM-urilor (WASME).   Top-ul se bucură de o tradiţie îndelungată, reprezentând un eveniment de referință pentru mediul de afaceri românesc.Distincţiile sunt acordate în fiecare an de către un grup de specialişti şi cercetători în domeniul IMM-urilor, pe baza metodelor ştiinţifice şi a bunelor practici europene şi internaţionale, folosind datele oficiale transmise de Oficiul Naţional al Registrului Comerţului privind rezultatele financiare anuale ale întreprinzătorilor, declarate în bilanţul contabil încheiat la sfârșitul fiecărui an.   „Obţinerea locului I în cadrul categoriei Prelucrarea şi conservarea cărnii reprezintă recunoaşterea la nivel naţional a performanţelor companiei Ana şi Cornel şi confirmă dedicarea şi pasiunea lucrului în echipă. Ne dorim să înbunătăţim şi să inovăm constant domeniul în care activăm,obiectivul nostru fiind  să ne situăm pe locurile fruntaşe ale acestei industrii” a declarat Carmina Paraschiv, Director General Ana şi Cornel.   Cu o tradiţie de 20 de ani şi având peste 900 de angajaţi, compania „Ana si Cornel” a devenit unul dintre primii trei jucători de pe piață. Activitatea companiei este una complexă, reunind sub aceeaşi umbrelă zone distincte. Portofoliul companiei numără o gamă largă de produse din carne precum: salamuri, cârnaţi, specialităţi crud-uscate, semipreparate şi carne proaspătă de porc, vită şi pasăre. Produsele sunt comercializate într-o reţea de 100 de magazine proprii, cu distribuţie naţională asigurată către hipermarketuri pentru a satisface cei peste 3000 de clienţi proprii.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2