Repere

164

The show must go on

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Cu bune si cu rele, 2011 isi trece ultimele zile. Pentru producatorii si procesatorii de carne din Romania nu a fost, nicicum, un an usor. Incertitudinile au planat asupra fiecaruia, chiar daca, dupa doi ani de recesiune dura, industria autohtona a carnii pare a se fi asezat. Cei cumpatati si isteti au reusit sa isi intareasca pozitia. Cei nepregatiti si-au diminuat drastic volumul de afaceri sau, in unele cazuri, au disparut ori au fost nevoiti sa se lase acaparati. Din nefericire, 2011 a adus si doua drame: decesul lui Constantin Spak si al lui George Nagy. Oricum, piata si viata au facut jocurile, iar regulile spun ca spectacolul cererii si al ofertei trebuie sa continue. The show must go on

Nici pentru revista noastra si nici pentru agentia infoALIMENT, 2011 nu a fost un an linistit. Din fericire, putem spune ca finalul sau ne gaseste mai puternici. Potrivit planului de dezvoltare, s-a deschis noua linie de business, aceea a organizarii de evenimente. Salonul International Fabrica de Carne si simpozionul cu acelasi titlu, manifestari derulate in cadrul Targului Alimenta, au reprezentat pentru noi puncte esentiale de plecare spre un viitor mai complex si, desigur, mai solid. Pe aceeasi linie, s-a inscris si participarea reprezentantilor nostri la Anuga-2011, cel mai mare targ al industriei alimentare din lume. Peste toate, insa, faptul ca am fost si in acest an alaturi de producatorii din Romania a fost cel mai mare succes, continuandu-ne astfel menirea asumata prin programul editorial, aceea de a fi un sprijin real pentru toti cei care activeaza in industria de profil. Tocmai de aceea, si in 2012 pornim exact cu acelasi gand. Mai mult decat atat, activitatea noastra se va diversifica. Astfel, in paginile revistei Fabrica de Carne veti gasi rubrici noi: Zona premium va fi spatiul in care vom invita companiile sa isi prezinte produsele si serviciile de top pe care le detin in portofoliu; Oportunitati de afaceri va fi rubrica in care firmele isi vor putea face cunoscute ultimele propuneri de business; Promotii, lansari, noutati va fi o sansa in plus pentru companii de a aduce la cunostinta cele mai noi oferte subscrise titlului, iar Client, piata, profit va fi rubrica in care vom informa despre cele mai noi strategii de piata, marketing si publicitate. Totodata, suntem bucurosi sa anuntam ca, in primavara acestui an, infoALIMENT va organiza prima editie a Conferintei Nationale a producatorilor si procesatorilor din industria de carne, dar si din cea a lactatelor. ªi fiti siguri ca acestea nu vor fi singurele noutati Desigur, suntem cu totii in fata unor noi provocari. Multe dintre ele vor tine de ceea ce se va intampla in spatiile economice din jurul Romaniei. De priceperea fiecaruia va depinde felul in care le va depasi. Dar cum telul e comun si cum traim in interdependenta, situatia invita aproape obligatoriu la colaborare. Redactia revistei Fabrica de Carne va asigura ca va va fi si pe mai departe alaturi, ramanand acelasi prieten de nadejde. Fie ca sfarsitul anului 2012 sa ne gaseasca pe toti sanatosi si mai prosperi

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2