116

Tetra Pak: Consumul de lactate este stimulat de marketing

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Consumatorii de lactate din întreaga lume sunt perfect conştienţi despre valoarea pozitivă a laptelui, despre valoarea sa nutritivă, dar lipsa unei varietăţi în ceea ce priveşte produsele lactate este văzută ca o incapacitate de a ţine pasul cu un stil modern de viaţă şi face faţă aşteptărilor din aceste zile.      Aceasta este concluzia unui studiu international de consum comandat de Tetra Pak și publicat pe site-ul companiei. Studiul, derulat la începutul acestui an, subliniază necesitatea pentru companiile de produse lactate de a revitaliza relevanța consumului de lapte în rândul cetăţenilor de toate vârstele, prin introducerea de produse inovatoare și o abordare nouă de marketing şi comunicare, potrivit Dairyindustries.com   De mai mulți ani, industria alimentara a raportat o cerere din ce în ce mai crescută a produselor nutritive, alimentate de o nouă generaţie de consumatori, conştientă că au nevoie de o viaţă din ce în ce mai activă. Consumatorii percep déjà laptele ca pe un aliment “hrănitor”, “sănătos”, “O bună sursă de calciu”, dar pentru a-şi menţine relevanţa în lumea modernă,producătorii de lactate trebuie să inoveze şi să dezvolte băuturi care reflect schimbarea stilului lor de viaţă.   Dennis Jönsson, preşedinte şi CEO al Tetra Pak Group, consideră că, “succesul produselor lactate, în toate zonele geografice, este aceea de a face ca oamenii să fie încântaţi de calitatea laptelui de consum, pentru care trebuie create noi produse şi dezvoltate campanii de comunicare, pentru a arăta că laptele este un produs convenabil la preţ, plăcut la gust şi are calităţi benefice pentru sănătatea noastră”.   Raportul mai analizează cazuri în care companiile de produse lactate au avut succes prin introducerea pe piaţă a unor noi băuturi lactate dar şi prin identificarea tendinţelor globale. Este vorba de produse personalizate care fac laptele mai uşor de digerat sau oferă beneficii de sănătate, de produse de consum sau gustări care se consumă “din mers”, şi nu în ultimul rând, dacă laptele este “curat”, are valori natural, sau dacă este organic. În plus, raportul arată cum pot fi folosite noile canale de comunicare, pentru a crea campanii de marketing de succes care să sensibilizeze consumatorii cu privire la beneficiile nutriţionale ale laptelui.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2