Stiri

112

Soluții românești pentru retail, la EuroShop 2014

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Opt companii din Romania vor expune la EuroShop Dusseldorf, cea mai importanta expozitie destinata solutiilor pentru retail. Trei dintre furnizori, Plametco, Plexirom si Pietta Glass Working, au participat la editia precedenta a targului. Alte cinci firme - Idezio, Display Solutions, Graphtec Design, Licofrig si Romvitrine – participa in premiera la eveniment. La editia precedenta a EuroShop din 2011 au expus doar cinci firme din Romania, informeaza Magazin Progresiv. Cu o suprafata neta totala de expunere de peste 114.000 de metri patrati, targul EuroShop 2014 va aduna la Dusseldorf, intre 16-20 februarie, peste 2.000 de expozanti din 56 de tari. La editia anterioara, desfasurata in februarie 2011, a fost inregistrat un numar foarte mare de vizitatori, de peste 107.000 de persoane, peste 50% dintre acestea venind din afara Germaniei. Inchirierea unui spatiu de expozitie in cadrul EuroShop costa 215 euro/mp. Constructia si amenajarea spatiului, dar si suportul tehnic  costa 134 euro/mp, dar poate fi mai ieftina in regie proprie. Totodata, mai exista o taxa multimedia (inscriere catalog, prezentare online companie, servicii si produse pe site-ul targului) este de 350 de euro. EuroShop este cel mai mare targ international dedicat pietei de retail, desfasurat in Europa. Acesta este segmentat in patru zone de interes: EuroConcept, EuroSales, EuroCIS si EuroExpo. La EuroConcept, vizitatorii pot gasi noutati din zona echipamentelor pentru magazin, al sistemelor de iluminare si de refrigerare, cat si concepte arhitecturale si de design inovatoare gandite pentru retail. (Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro)

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2