Stiri

161

Smithfield a încheiat un acord de comercializare on-line pe piața Chinei

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Procesorul american de porc Smithfield Foods a încheiat un acord exclusiv de a vinde carne pe site-ul chinez JD.com, extinzându-și prezența pe cea mai mare piață de consum din lume. Potrivit acordului, Smithfield Foods, o filială a grupului WH din Hong Kong va vinde o gamă largă de carne de porc, după cum informează Global Meat News.   Pe lângă accesul îmbunătățit la piața de consum mare și din ce în ce mai inteligentă din China, Smithfield va putea să profite de know-how-ul JD.com. Acest lucru va permite afacerii să analizeze obiceiurile cumpărătorilor, transformând înțelegerea în acțiuni generatoare de profit, cum ar fi campaniile de marketing personalizate.   ”Prin intermediul acestui parteneriat, Smithfield Foods va face încă un pas în dezvoltarea afacerii sale de comerț electronic și își va extinde prezența în China”, a declarat Kenneth Sullivan Smithfield, CEO, care a completat: Smithfield are o platformă puternică de siguranță alimentară și luăm acest lucru ca argument principal pentru a furniza produse pe care consumatorii le apreciază împreună cu familiile lor. Suntem mandri de a aduce această reputație în parteneriatul nostru cu JD.com”.   Produsele alimentare vor fi vândute prin divizia JD.com, JD Fresh, cea mai mare piață online de carne de porc din China, potrivit oficialilor Smithfield. Obținerea de produse online este doar începutul parteneriatului Smithfield-JD. Ambele părți vor coopera cu privire la logistica și trasabilitatea lanțului rece, pentru a aduce standardele americane în China, o țară cu un record discutabil atunci când vine vorba despre depozitarea la rece.   În Statele Unite, Smithfield poate monitoriza în timp real temperatura carnii atunci când este transportată. Acest lucru îi permite să reacționeze rapid la o pierdere de temperatură, care ar putea provoca deteriorarea alimentelor. Pentru a proteja calitatea cărnii, două sisteme de distribuție cu lanț frigorific din China vor gestiona importurile Smithfield. JD.com conduce un sistem, iar celălalt este condus de Henan Shuanghui Investment & Development Co - un grup de carne din Asia care cooperează, de asemenea, cu JD.com și Smithfield pe date importante, trasabilitate și în numele celor trei părți denumite în Acordul de parteneriat strategic tripartit.   Dezvoltarea platformei Shuanghui va contribui la introducerea mai multor produse din carne pe JD.com ca parte a afacerii. ”Dezvoltarea Shuanghui va valorifica prezența națională a instalațiilor industriale și cunoașterea obiceiurilor consumatoare de animale domestice și străine, să introducă din ce în ce mai multe produse Smithfield și Shuanghui pentru mese de familie”, a declarat Ma Xiangjie, vicepreședinte al companiei Shuanghui Development.   Richard Liu, CEO al JD.com, a adăugat: ”Asigurarea calității, siguranței și fiabilității a tot ceea ce vindem face parte din angajamentul general al JD față de clienții noștri. Când vine vorba de hrană, și mai ales de o substanță majoră de gospodării chinezești, cum ar fi carnea de porc, acest lucru este și mai critic. De aceea, suntem încântați să colaborăm cu Smithfield, un partener de încredere și respectat, cu o istorie îndelungată în industrie, pentru a oferi un acces facil la alegeri de înaltă calitate pentru mai multe familii din întreaga țară ”.   Expansiunea lui Smithfield pe piața de comerț electronic din China vine după ce procesorul rival de carne de porc, Crown Danish, a semnat un acord de vânzare online cu gigantul de comerț electronic Alibaba.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2