Stiri

159

SIAL 2014: Cei mari, și de această dată la înălțime

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Fiecare companie își are relevanța ei în piață, desigur, iar acest lucru s-a văzut cu prisosință, aici, la SIAL Paris, indiferent dacă vorbim despre companii cu cifre de afaceri mai mici sau medii, ori dacă ne referim la firmele de maximă importanță. Trebuie să spunem încă de la începutul acestei corespondențe că, pe toată durata desfășurării târgului, la standruile firmelor din România s-au purtat în permanență negocieri care au condus deja, sau vor conduce foarte curând, la semnarea de contracte economice internaționale, fapt care probează cuvintele domnului Ștefan Pădure, Președintele APAR și Director Executiv al ARC: ”Participarea companiilor din România a fost cu mult superioare edițiilor din alți ani, având o poziționare foarte bună, cu vizibilitate. Dar, de această dată, firmele românești au și venit foarte bine pregătite pentru eveniment. Am observat însă că și traderii internaționali au fost prezenți la negocieri mult mai bine pregătiți, fapt care demonstrează că firmele din România au căpătat notorietate pe plan internațional și, bineînțeles, au crescut în importanță”. Dar, dacă tot am amintit de companiile mari, să spunem că și în acest an acestea și-au onorat prezența. Astfel, domnul Cristian Gașpar, Director de Export al Scandia Food, a declarat pentru revista Fabrica de Carne că ”aceasta ediție Sial a fost o reușită, atât pentru consolidarea relațiilor cu partenerii, cât si pentru punerea bazelor unor noi colaborări. Vizitatorii au venit pregătiți! Am încheiat noi colaborări cu parteneri din Finlanda și Turcia, pentru a produce sub marca proprie, dar si pentru vânzări directe.” La rândul său, domnul George Monceanu, Administrator al companiei Inorogul, ne-a declarat: ”Încă o ediție de SIAL reușită! Ca de obicei, produsele companiei Inorogul sun foarte căutate. Au fost semnate contracte noi cu Franta, Germania, Spania. Cu parteneri din multe alte țări am ajuns în stadiul discuțiilor avansate. Extinderea relațiilor internaționale sunt probate de cifre: dacă în 2013, exportul reprezenta 18% din producție, în 2014 a crescut până la 38%, deci, o creștere substanțiala, pentru noi, exportul reprezentând o prioritate.” Și pentru Cris-Tim, participarea la SIAL 2014 se va încheia cu un bilanț pozitiv. Reprezentanții companiei au opinat că această ediție a însemnat concretizarea unor contracte aflate în discuții avansate, precum si deschiderea unor noi colaborări. La această ediție, Cris-Tim a prezentat pentru prima oară  produse ambalate în sistem Skin, firma având în dotare una dintre cele mai performante echipamente de ambalare din țară și din Europa. Totodată, la stand au fost prezentate 12 specialități din gama Matache Măcelarul, precum si produse din gama de lux fără conservanți Vitality, gamă care se dorește a fi relansată. Adăugăm că, aici, la Paris, s-a ținut și Adunarea Generală a Asociației pentru Promovarea Alimentului Românesc, la care a fost realească conducerea dar s-a și decis reorganizarea activității. În funcția de președinte a fost reales domnul Ștefan Pădure. În funcțiile de Vicepreședinți au fost aleși următorii: Gabriel Gașpar (Scandia Food)- Departamentul Carne și Produse din carne Cezar Popescu (Boromir)- Departamentul Morărit și Panificație Eugen Achim (Kalpo)-Departamentul Legume-fructe, sucuri, vin, lactate și alte produse alimentare. De menționat faptul că APAR a fost singura asociație profesională care și-a ținut Adunarea Generală aici, la ediția aniversară a SIAL. (23 octombrie, corespondență de la Paris-Claudia Bocean și Veronica Ursachi; În imaginea de deschidere, membri APAR prezenți la Paris)Instantanee de la standuri:

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2