Stiri

143

Scandia și Gepeto conduc Top-ul vizibilității în online

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Sectorul Carne & Mezeluri a generat in luna iunie a acestui an 450 de aparitii in online, inregistrand o scadere de 35% fata de luna mai, si un viewership de peste 300 de mii. Vizibilitatea sectorului a scazut fata de luna precedenta pe toate segmentele monitorizate: cu 35% in presa online, cu 12% pe bloguri & forumuri si cu 37% pe retelele sociale.  Cele mai de succes postari vin din partea Scandia Sibiu si Gepeto Company, noteaza Iqads. Topul vizibilitatii brandurilor de Carne & Mezeluri in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna iunie de Agricola Bacau, Aldis si Scandia Sibiu. Topul celor mai importante pagini ale brandurilor de Carne & Mezeluri in functie de numarul de "people talking about this", calculat de Facebook, si in functie de numarul total al activitatilor fanilor de pe pagina, calculat de fbMonitor, este condus de Scandia Sibiu, Gepeto Company si Ana si Cornel. FbMonitor prezinta intr-un mod structurat acele metrice care reflecta eficienta comunicarii pe o pagina de Facebook, atat in mod absolut, cat si prin raportare la concurenta sau la o perioada aterioara. Platforma poate fi accesata la adresa www.zelist.ro/fb si ofera companiilor posibilitatea de a determina care este eficienta demersurilor de comunicare in cadrul paginii proprii de Facebook. (Mai multe, pe www.iqads.ro)

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2