Stiri

141

Scandia crede în export

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Pe fondul asaltului marcilor private ale retailerilor asupra pietei bunurilor de larg consum, producatorii de branduri trebuie mai mult ca oricand sa aduca inovatii pentru a putea cere consumatorilor un pret mai mare decat pentru brandurile retailerilor. Despre modul in care Scandia a incheiat anul trecut si despre ce vineaza compania in 2014 a vorbit pentreu Magazin Progresiv  directorul executiv al Scandia Food, Andrei Ursulescu: ”Am incheiat anul 2013 cu o crestere de 6% pe mezeluri. Strategia este, evident, sa devenim un jucator regional pentru ca acolo poti avea cea mai mare notorietate. Pe noi ne intereseaza judetul Sibiu si cele din jurul sau, unde suntem prezenti inclusiv in retelele internationale de retail. In al doilea rand, vorbim de eficientizarea costurilor. Vrem, mai intai, sa ne asiguram ca vindem constant anumite volume, pentru ca avem o capacitate de productie mult mai mare decat ceea ce producem acum. Pe de alta parte, Scandia nu a avut pana acum un focus pe mezeluri. In 2011, cand a fost anul transferarii productiei in noua fabrica, am vrut mai intai sa ne obisnuim cu noua locatie. In 2012 ne-am concentrat pe consolidarea pozitiei pe piata conservelor si atragerea de noi clienti la export. Abia in 2013 am reusit sa ne concentram si pe mezeluri, sa dezvoltam noi retete, noi branduri, sa formam o mica forta de vanzari pe acest segment si sa dezvoltam niste rute care au sens din punct de vedere al costurilor. Acum suntem interesati sa facem distributie numerica, sa ajungem la volume de vanzari sigure, sa avem un portofoliu competitiv si apoi sa decidem asupra altor directii de dezvoltare pe piata mezelurilor.(...) Toti producatorii sunt usor timorati de avantul marcilor proprii si atunci noi trebuie sa venim cu ceva in plus fata de pret. Marcile private aduc valoare in pret. Cand cerem acel pret peste cel al produselor marca privata trebuie sa oferim ceva mai mult: un beneficiu care sa poata fi considerat o valoare adaugata. Aceste lucruri au insa investitii in inovatie in spate. La nivelul cifrei de afaceri finalizam anul cu un plus de peste 5%, pe fondul atragerii in portofoliu a unor marci proprii noi si cresterii exporturilor. In schimb, piata s-a contractat in aceeasi perioada cu aproximativ 5%. Cifra de afaceri pe 2014 va fi similara cu cea din anul anterior, in jurul a 55 de milioane de euro. Avem un plan puternic de inovatie si pentru 2014. Chiar si intr-o categorie destul de monotona trebuie sa gasesti lucruri noi cu care sa vii. Pentru noi punctul de plecare de la care plecam atunci cand inovam este necesitatea de a fi in permanenta atenti la consumatorii nostri. (Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro)

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2