Stiri

147

Scandia conduce Top-ul vizibilității în online

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Sectorul Carne & Mezeluri a generat in luna aprilie a acestui an 723 de aparitii in online, in scadere cu 36% fata de luna martie, si un viewership de peste 600 de mii. Vizibilitatea sectorului a scazut fata de luna precedenta pe toate segmentele monitorizate: cu 7% in presa online, cu 40% pe bloguri & forumuri si cu 45% pe retelele sociale, notează Iqads. Cele mai de succes postari vin din partea Scandia Sibiu și Ana si Cornel: 1.098 like-uri, 1.095 share-uri, 1.085 comentarii; 1.345 like-uri, 30 share-uri, 18 comentariiTopul vizibilitatii brandurilor de Carne & Mezeluri in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna aprilie de CrisTim, Transavia si Scandia Sibiu. Topul celor mai importante pagini ale brandurilor de Carne & Mezeluri in functie de numarul de "people talking about this", calculat de Facebook, si in functie de numarul total al activitatilor fanilor de pe pagina, calculat de fbMonitor, este condus de Gepeto Company, Scandia Sibiu si Mezeluri Sergiana Poiana Marului. FbMonitor prezinta intr-un mod structurat acele metrice care reflecta eficienta comunicarii pe o pagina de Facebook, atat in mod absolut, cat si prin raportare la concurenta sau la o perioada aterioara. Platforma poate fi accesata la adresa www.zelist.ro/fb si ofera companiilor posibilitatea de a determina care este eficienta demersurilor de comunicare in cadrul paginii proprii de Facebook. (Mai multe, pe www.iqads.ro)

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2