87

Roxana Tisăiaru-Danone: Românii pot să își schimbe obiceiul de consum

autor

MeetMilk.ro

distribuie

„Consumatorii romani sunt curiosi si deschisi sa-si schimbe obiceiurile de consum, ceea ce cred ca este bine. Invatam repede de la altii si ne adaptam”, a declarat pentru Revista Piața, doamna Roxana Tis[ianu, Director Comercial Danone Romania si Director de Dezvoltare Moldova si Tarile Asiatice.

  „Traditional nu cunoasteam decat cel mult iaurtul simplu, natur, pe care in trecut il consumam mai ales la recomandarea medicului, ca sa ne ajute in refacerea florei intestinale. In ultimii 15 ani, am invatat sa consumam iaurtul si atunci cand suntem sanatosi, pentru ca este un aliment gustos, care ofera o alternativa foarte sanatoasa pentru dieta zilnica. Cele mai dinamice segmente in ultimile luni au fost iaurturile pentru copii, cele cu beneficii speciale pentru sanatate – in cazul nostru Activia, Actimel - si cele care ne ofera gust premium - de exemplu Cremosso.” Danone este compania cu cea mai vasta oferta de iaurturi, cu peste 90 de referinte, cu produse pentru toate profilele de consumatori: pentru copii – Danonino, Disney, Star Wars, pentru adulti; cu beneficii speciale, cum e Activia; cu gust de rasfat, cum e Cremosso; pentru intreaga familie – Delicios, Actimel; cu solutii pentru toate momentele din cursul unei zile – de la mic dejun la gustare sau combinatii usoare cu alte alimente. In opinia Roxanei Tisaianu, parghiile de crestere a ca­tegoriei vin din zona de gandire strategica a dezvoltarii acesteia - plierea inovatiilor pe solutii la nevoile si momentele de consum, clarificarea diferitelor feluri si momente in care este bine sa consumam iaurt - inclusiv prin segmentarea la raft, explicarea rolului si benefi­ciilor iaurtului in alimentatia zilnica. De altfel, acestea sunt vizibile si in optiunile de cumparare, asa cum sunt experienta de gust cu produsul, calitatea pe care conteaza de la respectivul producator, solutii complete pentru anumite momente de consum sau noutati.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2