123

România participă la Golden Drum 2015 cu 18 agenții de publicitate

autor

MeetMilk.ro

distribuie

18 agenții de publicitate din România participa cu 132 de lucrari la competitia Golden Drum 2015, plasand Romania pe locul al doilea ca numar de inscrieri.

  Golden Drum 2015, unul dintre cele mai mari si mai cunoscute festivaluri internationale de publicitate, va avea loc in perioada 13-16 octombrie 2015 in Portorož si Piran, Slovenia. In competitie au fost inscrise 1208 de lucrari din 25 de tari din Noua Europa, cele mai multe apartinand agentiilor de publicitate din Turcia (280 de inscrieri), Romania (132 de inscrieri) si Ungaria (124 de inscrieri). Din totalul inscrierilor (396 de lucrari), 32% apartin agentiilor independente.   Zona reprezentata de 37 de tari din Europa de Nord, de Est, Centrala si de Sud, Rusia si Orientul Mijlociu, care in fiecare an concureaza la Festivalul Golden Drum, reprezinta o piata cu peste 400 milioane de consumatori - si doar cele mai bune lucrari creative sunt selectate pentru a concura pentru premiile Golden Drum. Pentru cele mai bune inscrieri din competitie vor fi acordate 17 Premii Grand Prix Golden si Silver Drums, Golden Rose, Premiul Tartini, Golden Net, Brand Grand Prix, Premiul Good Cause Grand Prix, Premiile Virtuoso si Premiul Golden Watch.   Din 25 de tari care concureaza in acest an la Golden Drum, Bulgaria inregistreaza cea mai mare crestere de lucrari inscrise cu un indice de crestere de 242% fata de anul trecut, fiind urmata de Ungaria (crestere cu 221%), Slovenia (crestere cu 179%), Turcia (crestere cu 152%), Romania (indicele de crestere: 150%), Slovacia (crestere cu 131%) si Austria (crestere cu122%). Cifrele vorbesc de la sine: 26 de retele diferite de agentii, 255 de agentii, 25 de tari au inregistrat 1208 de inscrieri pentru cea de-a 22-a competitie Golden Drum din acest an. 396 de inscrieri la competitia de anul acesta au fost depuse de catre agentii independente, care vor concura pentru Premiul Tartini, unul dintre cele mai incitante de pana acum.   Categoria Single Channel a demonstrat in acest an o crestere importanta in cazul a doua grupe: grupa A. Film a primit cu 32% mai multe inscrieri, in timp ce grupa G. Digital a avut o crestere de 19%. Toate grupele din sectiunea Multi Channel inregistreaza o crestere totala de inscrieri de 13%. Acest aspect indica o evolutie importanta a campaniilor de comunicare creative si o schimbare strategica continua in munca agentiilor din acest an. Grupele N si X din categoriile Single si Multi Channel au in acest an o crestere de 14% si, respectiv, 39%, care poate fi considerata un semn foarte bun pentru industria creativa. Premiile se vor decerna in data de 16 octombrie, informeaza Iqads.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2