Tehnologii

191

Rezultate financiare bune pentru Danone România, în 2017

autor

MeetMilk.ro

distribuie

(Comunicat) Danone România a înregistrat în 2017 rezultate financiare pozitive, care consolidează o poziție profitabilă, permițând companiei să continue investițiile locale în acest an. Cifra de afaceri s-a ridicat la 497 milioane lei, crescând cu aproximativ 3%, în comparație cu anul 2016.   Evoluția pozitivă din ultimii ani se datorează accentului pus de Danone pe segmentul de iaurturi, unde aduce valoare adăugată sporită pentru consumatori, sub mărci globale precum Activia, Actimel, Danonino sau locale, precum Cremosso și Delicios. Danone România își menține poziția de lider incontestabil pe piața locală de iaurturi*.   “Rezultatele Danone în România creează o bază pentru continuarea dezvoltării durabile a business-ului și pentru noi investiții locale, în fabrica noastră din București, în proiecte sociale și în dezvoltarea categoriei de iaurturi. În perioada 2017-2018 investim aproximativ 1 million de euro pentru dezvoltarea a două noi linii de producție și introducerea unui nou robot de paletizare în fabrică, investiții care ne permit să răspundem mai bine nevoilor de pe piața locală și de pe celelalte piețe pe care le deservim în regiune. O sumă similară, de 1 milion euro, este investită pentru a sprijini dezvoltarea fermierilor parteneri, atât ferme familiale, cât și profesionale.”, a declarat Natalia Gelstein  Kiss, Director General Danone România, Bulgaria, Moldova și Țările Adriatice.   Peste 1 milion de iaurturi sunt produse zilnic, în medie, în fabrica din București, folosind anual peste 60 milioane de litri de lapte, majoritatea provenind de la ferme sau gospodari din România.   “După ce am susținut în ultimii ani Activia, Actimel și Danonino, în 2018 am relansat brandul Danone pentru portofoliul nostru central, invitând consumatorii să redescopere bucuria rețetelor simple, bazate pe lapte și fermenți, bunătatea iaurturilor și  susținem, în general, o repoziționare a categoriei de iaurturi și a beneficiilor sale.” adaugă Natalia Gelstein Kiss.   Consumul de iaurt rămâne încă destul de scăzut, comparativ cu alte țări, la aproximativ 6.6 kg pe persoană pe an, comparativ cu 23 kg în Bulgaria, peste 10 kgîn Cehia sau 21 kg în Suedia. Cu toate acestea, iaurtul este un produs cunoscut pentru beneficiile digestive, iar interesul românilor pentru alimente sănătoase este în creștere în ultimii ani.   * Calcul bazat pe datele raportate de Nielsen prin serviciul său de Retail Measurement pentru categoria de iaurturi pentru o perioadă de 12 luni, încheiată la 31 decembrie 2017 pentru întreaga piață din România.Despre Danone România   Danone România este lider de piață pe segmentul iaurturi. Compania are în portofoliu zeci de sortimente de produse, realizate în majoritate în fabrica din București, cu lapte proaspăt colectat de la fermierii români. Fabrica Danone din București a produs local primele iaurturi în 1999. În 2019 Danone România va sărbători 20 de ani de prezențăîn România și 100 de ani, la nivel global, de la producerea primelor iaurturi Danone.   Danone România face parte din compania Danone, activă în domeniile: produse lactate proaspete, ape minerale îmbuteliate, alimentație pentru bebeluși și alimentație medicală avansată. Danone a făcut primul pas pe piață în Barcelona încă din 1919, când Isaac Carasso a început să vândă primele iaurturi în farmacii, ca un leac pentru infecțiile intestinale, care afectau în special copiii.   Astăzi, compania își urmărește misiunea de a ajuta un număr cât mai mare de oameni să-și construiască, să-și mențină și să-și protejeze capitalul de sănătate, oferind produse sigure, gustoase și de cea mai bună calitate, menite să fie alegeri sănătoase cu bună densitate nutrițională și să adreseze nevoile diferitelor comunități.   Viziunea Danone, „O singură planetă. O singură sănătate”încorporează legătura că un corp sănătos are nevoie deo alimentație sănătoasă, iar o mâncare sănătoasă are nevoie de o planetă sănătoasă. Și de fiecare dată când mâncăm și bem, putem să votăm pentru lumea în care vrem să trăim.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2