Stiri

150

Reinert a relansat cremvurștii Martinel

autor

MeetMilk.ro

distribuie

(Agerpres) H&E Reinert a relansat de curând Crenvurștii Martinel, cu o nouă imagine la raft, mai atractivă, mai vizibilă, dar și cu un gramaj mai mare (180g). Conceptul noii imagini are la bază informațiile primite de la cumpărătorii de produse din gama Martinel, prin intermediul studiilor de marketing, urmărind trei direcții de îmbunătățire: -o mai bună vizibilitate asupra produsului, ambalajul prezintă mai multe ferestre transparente ce oferă consumatorilor posibilitatea de a vizualiza crenvurștii; -evidențierea zonei perforate, în noul design aceasta fiind marcată grafic printr-un fermoar atractiv care indică posibilitatea porționării produsului în funcție de necesități; -creșterea vizibilității produsului la raft, realizată prin adăugarea celei de-a treia porții de crenvurști. Crenvurștii Martinel sunt acum mai ușor de împărțit în trei porții a câte 60g, având un ambalaj smart de tipul 3x2. Sunt special creați pentru a fi consumați de cei mici acasă, la școală, în mașină sau în drum spre parcul de joacă, fiind alternativa sățioasă pentru orice tip gustare. Crenvurștii Martinel transformă gustarea dintre mese într-un moment special de joacă și bună dispoziție, antrenând copiii dar mai ales părinți, care își pot testa îndemânarea și imaginația utilizând întreaga gamă de produse Martinel. Rețetele din cărticica Martinel sunt o sursă de inspirație pentru astfel de momente, care pot impresiona și cel mai mofturos prichindel. 'Martinel este o gamă reprezentativă pentru grupul H&E Reinert, ce a fost foarte bine primită de către consumatorii din România, încă de la lansarea primelor produse, iar ca dovadă stau vânzările ce au înregistrat creșteri constante de la an la an.În 2013 vânzarea pentru această gamă, comparativ cu anul precedent, a înregistrat creșteri în volum de 11 % și de 29 % raportat la cifra de afaceri.Crenvurștii Martinel au înregistrat și ei creșteri constante, iar comparativ cu anul 2010, anul lansării, volumele vândute pentru acest produs s-au dublat. Fiind o gamă special creată pentru copii, trebuie să fim foarte atenți la fiecare aspect ce ține de produs, de la rețetă până la modul de prezentare, pentru că cei mici sunt extrem de exigenți și atenți la detalii, iar acest lucru ne determină să fim inovativi și să venim constant cu noutăți legate de această gamă. De exemplu, în acest an am lărgit gama cu un nou produs — Martinel Gustărică — lansat pe piață în Aprilie 2014, iar acum relansăm Crenvurștii Martinel, plecând chiar de la solicitările consumatorilor noștri'—precizează Roland Verdev, Director General Vânzări H&E Reinert România. Crenvurștii Martinel au fost lansați pe piața din România în Martie 2010, fiind primii crenvurști pentru copii, prezentați într-un ambalaj smart de tipul 2x2 ce face ușoară porționarea. Ceea ce a dat unicitate acestui produs, pe lângă rețeta creata special pentru a satisface necesitatile nutritive ale celor mici, sunt formele de ursuleț zâmbitor sau lăbuțe de ursuleț imprimate pe crenvurști prin afumare.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2