101

Raluca Teodorescu-Oxygen PR: Firmele au nevoie de strategii pe termen lung

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Într-un interviu acordat publicației Iqads, doamn Raluca Teodorescu, Managing Director al agenției Oxygen PR a declarat că firmele românești au nevoie de strategii de comunicare pe termen lung. Aceasta a mai adăugat:

  ”Comunicarea de CSR in Romania a facut multi pasi in ultimii ani, insa deocamdata nu se apropie chiar vertiginos de situatia altor piete mai mature. O problema privind nu doar comunicarea, ci proiectele de CSR este faptul ca, la noi, accentul se pune pe actiuni si proiecte pe termen scurt, gandindu-se mai putin in strategii ample de CSR desfasurate pe termen lung. Unul dintre motive se gaseste si in contextul legislativ, in alte tari companiile functionand dupa anumite standarde, deseori privind bugetele directionate pe "terenul" CSR-ului.”   Pentru Raluca Teodorescu, un exemplu pozitiv îl oferă compania Olympus: ”Integrarea comunicarii CSR in strategia de comunicare a brandului este primordiala. Un brand are o identitate, o personalitate, el nu poate "vorbi" intr-un fel pe anumite proiecte si altfel pe altele, chiar daca acestea sunt de responsabilitate sociala. Sigur, poate are un tone of voice usor diferit, insa brandul nu poate suferi o dedublare doar pentru ca, la un moment dat, "vorbeste" CSR.   Un exemplu este campania "Light in the Dark", pe care am initiat-o si derulat-o pentru clientul nostru Olympus Dairy. Lansata in anul 2011, ea a pornit ca un program de incurajare a autonomiei persoanelor cu deficienta de vedere, precum si de crestere a nivelului de constientizare a problemelor cu care se confrunta nevazatorii.   Treptat, campania s-a extins asupra tuturor categoriilor de persoane cu dizabilitati. De ce nevazatorii? Pentru ca Olympus este singurul producator de lactate prezent in Romania care a inscriptionat capacele sticlelor de lapte de consum in limbaj Braille, astfel incat sa poata fi recunoscute cu usurinta de catre persoanele cu deficiente de vedere.”

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2