Stiri

105

Pioneer Grup oferă oportunități de specializare în domeniul membranelor

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Într-un comunicat transmis la redacția revistei Fabrica de Carne, Pioneer Grup informează că, tuturor celor interesați le sunt oferite oportunități de specializare în domeniul membranelor utilizate în fabricarea produselor din carne, în cadrul programului ”Agenda specialistului din industria cărnii”. Iată informațiile transmise:   Pentru anul 2015, vă propunem un program dedicat specialiştilor din industria cărnii, prin organiziarea a două seminarii:   1.Casing Know-How: Evenimentul va avea loc în Paris-Franţa, în perioada 07.02.2015-10.02.2015 având ca scop completarea cunoştinţelor despre membrane şi înlăturarea confuziilor şi a comparării eronate a categoriilor de membrane. 2-Soluţii Complete de la Reţete şi Condimentaţie la Membrane şi Tratamente Termice: Seminarul are ca scop prezentarea de produse şi soluţii aplicate pentru a obţine rezultatul dorit sub aspect senzorial şi vizual și va avea loc la Iaşi, în luna Aprilie 2015.   CASING KNOW-HOW   Importanţa ambalajului este bine cunoscută, acesta având menirea unei prime informări a consumatorului despre produsul pe care intenţionează să-l achiziţioneze, orientându-l spre o decizie finală; astfel, alegerea ambalajului corect devine de o importanţă majoră. Membranele artificiale necomestibile joacă un dublu rol: cel de materie primă auxiliară şi de instrument de marketing. Piaţa actuală a membranelor oferă o multitudine de opţiuni şi tocmai acest aspect, în loc să ofere certitudinea că se va găsi varianta ideală, complică lucrurile şi, odată cu creşterea numărului de opţiuni, cresc şi şansele unui decizii mai puţin fericite. Membranele trebuie să îndeplinească două funcţii: funcţia tehnologică şi funcţia de instrument de marketing.     Funcţia tehnologică:     Sub aspect tehnologic, trebuie să respecte fără compromis o serie de parametri pentru a fi corecte aplicaţiei. Dintre aceştia enumerăm: parametrul dimensional, permeabilitate controlată, elasticitate, porozitate, termocontractibilitate, permeabilitate la oxigen, apă şi vapori de apă, viteza de clipsare, aderenţa, posibilitate de feliere etc.     Instrument de marketing:Aspectul membranei trebuie să fie în concordanţă cu denumirea produsului, cu imaginea consumatorului despre produs, şi să fie capabilă să transmită informaţii despre aromă, gust, textură etc. Nu de puţine ori, idei şi proiecte cu un potenţial imens, eşuează tocmai pentru că nu s-a ales corect ambalajul; valabilă este şi riciproca: atunci când o membrană cu potenţial nu se dezvoltă, fiind recomandată pentru aplicaţii necorespunzătoare. Astfel, ambii parteneri au de pierdut, atât procesatorul, cât şi furnizorul de membrane. Având în vedere investiţia deloc neglijabilă de a dezvolta, testa şi lansa un produs, vă propunem prin seminarul CASINGS KNOW-HOW, să transferăm informaţii către managerii de proiect, informaţii care să-i susţină în luarea unei decizii optime atunci când se analizează o membrană sau alta, astfel încât, producatorii informaţi se vor proteja de recomandari care nu tin cont sub nici o forma de interesul lor. Seminarul se va desfaşura în Paris, în perioada 07.02.2015-10.02.2015 având urmatorul program:   ZIUA 1. 07.02.2015

  • Plecare cu avionul Bucureşti - Paris
  • orele 20.00 cină în Paris
  • vizită Paris by Night

ZIUA 2. 08.02.2015 - orele 7.30-09.00 mic dejun - program liber, sau vă propunem să vizităm obiectivele de interes din Paris condimentate cu pauze de shopping. - orele 18.00 plecare Paris către Beauvais - orele 20.00 cină în Beauvais     ZIUA 3. 09.02.2015   - orele 7.30-09.00 mic dejun - orele 09.00 – 12.00 seminar in fabrica Viskase: prezentarea tipurilor de membrane artificiale şi aplicaţiile recomandate - orele 12.00 - 13.00 masa de prânz - Viskase - orele 13.00-16.00 prezentare practică - orele 20.00 cină în Beauvais   ZIUA 4. 10.02.2015   - orele 07.30-09.00 mic dejun - orele 09.00 – 11.00 Vizită in Fabrica Viskase - ora 14.00 plecare către Paris-Bucuresti   Rugăm să ne confirmaţi participarea dumneavoastră până la data de 17.12.2014 prin descarcarea formularului de înscriere aici

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2