Stiri

178

Piaţa scoţiană a cărnii de vită, sub presiune!

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Produsele de carne de vită din Scoţia suferă presiuni severe din cauza preţurilor şi a întârzierilor, datorate unui marketing ineficient, mai ales în lunile de primăvară, care sunt cruciale, susţin reprezentanţii Uniunii Naţionale a Fermierilor din Scoţia (NFUS).

Sindicatul fermierilor a spus că, pentru al doilea an consecutiv, carnea de vită se bucură de sprijinul acordat fermierilor, dar preţurile cu amănuntul pentru boii scoţieni –care au intrat în abatoare săptămâna trecută- au fost în medie, cu 20p per kg mai mici, faţă de cele de anul trecut, potrivit globalmeatnews.com

În timp ce animalele de carne de vită din Scoţia sunt gata de a fi scoase pe piaţă, NFUS a explicat că o combinaţie a cererii scăzute de vânzare la comerţul cu amănuntul dar şi în condiţiile unui euro slăbit, toate acestea fac ca exporturile să fie mai dificile, iar importurile mai atractive. Această situaţie, a dus la rândul ei la o supraaglomerare a abatoarelor, care nu au mai putut face faţă solicitărilor fermierilor, în timp util.

Charlie Adam, preşedintele NFUS a declarat: „cererea mică, scăderea preţurilor şi întârzierile de la abatoare, din acest moment al anului, par să devină problemele perene pentru producătorii de carne de vită din Scoţia”. În timp ce experţii indică o înăsprire a livrărilor de la jumătatea anului, realitatea este că mulţi producători se plâng încă de acum că preţurile sunt mai mici decât cele de anul trecut. Dacă aceste scăderi de preţ pot fi totuşi compensate, datorită costurilor mai mici la furaje, întârzierile de la abatoare fac ca bovinele să nu mai îndeplinească criteriile cerute de caietul de sarcini ale procesatorilor şi, în final, ale pieţii.

„Moneda euro este slabă şi face ca actualele condiţii de export să fie dificile şi să pună o presiune mai mare pe importuri, în special în Irlanda”, a spus preşedintele NFUS.

Aşadar, Uniunea Naţională a Fermierilor din Scoţia îşi propune să crească calitatea cărnii roşii scoţiene, mizând  pe o strategie de marketing special adaptată cărnii de vită, pentru a putea îmbunătăţi situaţia de anul viitor.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2