Potrivit unui studiu de piață realizat de Canadean, valoarea globală a vânzărilor brânzei a fost de 216,3 miliarde dolari în 2014 și este de așteptat ca vânzările la brânză să ajungă la 237,2 miliarde dolari în 2019. Canadean este lider de cercetare de piață, de peste 40 de ani, și este apreciat pentru valoarea și profunzimea cercetărilor sale în domeniul retailului și a industriilor conexe, inclusiv ambalarea, ingrediente, răcăritoare, agro alimentare, produse alimentare dar și cosmetice și produse de toaletă. În ciuda acestei prognoze foarte încurajatoare, cercetarea celor de la Canadean a constatat că piața brânzei este foarte fragmentată. Așa se explică faptul că primele cinci branduri, Kraft, Philadelphia, President, Sargento și Galbani, dețin împreună mai puțin de 10% din cota de piață, potrivit Dairyindustries.com Populația în creștere din țări precum Brazilia, China și India, dar și creșterea venitului disponibil al acesteia, dovedesc că majoritatea consumatorilor cheltuiesc mai mulți bani pe alimente prelucrate, inclusiv brânză: ”Alimentele occidentale, cum ar fi pizza, pastele și sandwich-urile au devenit produse foarte populare pe multe piețe emergente în ultimii ani", a susținut Dhara Badiani, analist la Canadean. "Hipermarketurile și supermarketurile sunt în topul vânzărilor la brânzeturi, deoarece acestea oferă o gamă largă de brânzeturi, inclusiv branduri multiple, private label dar și produse de specialitate”, a mai susținut analistul de la Canadean.