Stiri

114

”Ora de Nutriție”, o campanie Transavia derulată în școli

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Dovedind preocupare, nu doar pentru volumul afacerilor, dar și pentru educarea consumatorilor, Transavia, liderul pieței de carne de pui din România, a demarat la efinalul anului trecut excelenta campanie educațională “Ora de Nutriție”, pentru a veni în întâmpinarea elevilor cu informații utile despre necesitatea abordării unui stil de viață sănătos. Primul curs a avut loc la colegiul Gheorghe Lazăr din București, unde domnul Prof. Dr. Nicolae Hâncu, Membru de Onoare al Academiei Române, le-a vorbit elevilor despre alimentația sănătoasă, oferindu-le, în același timp, opțiuni pentru o alimentație echilibrată. Începând de anul viitor, compania Transavia își propune să susțină “Ora de nutriție” în mai multe instituții de învățămănt, pentru a ajunge la un număr cât mai mare de elevi. “Cu cât învață mai multă nutriţie şi cu cât sunt informați corect, copiii pot ajunge să facă singuri selecţia mâncării. Cu timpul, aceștia pot deveni propriul lor nutriţionist. De aceea este important ca educația despre alimentația sănătoasă să înceapă de la vârste mici, atât în familie, cât și școli”, spune Dl. Nicolae Hâncu. Cu siguranță, campania va continua și în 2014, Transavia dovedind încă o dată responsabilitate socială în acțiunile pe care le întreprinde.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2