Tehnologii

148

Nou de la Danone: Activia Quinoa-Alune de Pădure și Activia Smochine-Ovăz

autor

MeetMilk.ro

distribuie

(Comunicat) De 16 ani, de când este produs și consumat în România, Activia și-a făcut o tradiție din a susține un stil de viață sănătos, cu alimentație echilibrată, mișcare și gândire pozitivă. Pentru a oferi consumatorilor o gamă și mai variată de alegeri, Activia a lansat în această perioadă doua noi produse: Quinoa-Alune de Pădure și Smochine-Ovăz, gustări hrănitoare care contribuie la menținerea sănătății digestive pe termen lung*   Lansarea noilor produse este susținută de o campanie integrată de comunicare. Sub denumirea ,,#PauzaActivia”, noua campanie beneficiază de susținerea Laurei Cosoi, Ioanei Grama – blogger beauty, lui Cori Grămescu - coach de lifestyle și nutriție, Ioanei Urețu - fondator Cărți, Dulciuri și Flori și a lui Doctor MIT - Bogdan Ivănescu.   ,,În prezent, sănătatea este pe primul loc în topul lucrurilor care îi îngrijorează pe români, înaintea unor subiecte precum siguranța locului de muncă sau datoriile**. An de an Activia pune sănătatea digestivă pe lista de priorități a consumatoarelor, oferindu-le drept aliat iaurtul fin cu 4 miliarde de fermenți Bifidus Actiregularis în fiecare pahar, fermenți care ajung în flora intestinală, al cărei echilibru este extrem de important pentru sănătatea organismului. Iar pentru a le oferi consumatorilor o gamă și mai variată de alegeri și a le asigura o gustare sățioasă și hrănitoare pentru pauzele dintre mese, am lansat două noi sortimente: Quinoa-Alune de Pădure și Smochine-Ovăz.” declară Lavinia Barbu, Brand Manager Activia.   Campania se derulează pe perioada lunii mai şi este susținută prin spot TV, activări in-store, acțiuni online și printr-un mix de acțiuni de relații publice.   Pentru mai multe informații despre noile sortimente Activia, dar și despre cum își pot menține un stil de viață sănătos, Activia invită consumatoarele pe platforma www.activia.ro sau pe pagina de Facebook Activia.Despre Activia   Activia este brandul de lactate proaspete numărul unu la nivel mondial. Consumatorii de Activia trăiesc în 70 de țări de pe 5 continente. Activia a fost lansat pe piața românească în anul 2001, portofoliul mărcii curprinzând în prezent peste 20 de sortimente de iaurturi cu Bifidus Actiregularis, acoperind toate preferințele consumatorilor: iaurt simplu, iaurturi cu cereale integrale și fructe, iaurturi de băut cu sau fără fructe, cât și gama de mic dejun, cu topper de cereale.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2