Stiri

126

Nielsen: Puiul, elementul principal pentru o reclamă reușită

autor

MeetMilk.ro

distribuie

"Nicio masa fara legume" imi spunea bunica atunci cand eram mai mica. Intre timp, am devenit vegetariana, asa ca nu mai trebuie sa ma bata la cap sa mananc toti cartofii. Acum, laitmotivul a devenit "Nu vrei si un pic de pui?". Tot incerc sa ii explic ca eu nu mananc carne, dar ea se face ca nu intelege, scrie Iquads. Asta e problema cu bunicele sau mamele, nu reusesc sa conceapa o masa satioasa fara carne. De parca te-ai topi din picioare odata ce nu mai ai contact cu puiul. Tot mai multi romani consuma carne de pui, aceasta fiind un element de baza in alimentatia lor. Am aflat informatia asta din raportul de cercetare "In bucataria romanilor. De la raft in farfurie", realizat de Nielsen sub umbrela SMARK Research. Mai mult, romanii sunt foarte grijulii atunci cand vine vorba de alegerea carnii si de modul de prepare: duse sunt zilele in care puii se imbaiau in ulei. Mie nu-mi pare rau, asta inseamna ca eu o sa am mai multe legume din care sa aleg. Dar hai sa vedem cum arata puii in publicitate: rumeniti, apetisanti sau motiv de indigestie, galinaceele bantuie imaginatia publicitarilor din lume.(Mai multe, pe www.iquads.ro)

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2