Stiri

131

Nielsen: Intenția de cumpărare online a alimentelor, ”promițătoare”

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Intentia de a face achizitii online din intreaga lume s-a dublat din 2011 in cazul mai multor categorii de produse de divertisment si produse de folosinta indelungata, printre care e-books, bilete la evenimente, articole sportive si jucarii. Aproape jumatate din respondentii la nivel global intentioneaza sa faca o achizitie online in urmatoarele sase luni din categorii de mare importanta inclusiv imbracaminte (46%), rezervari la companii aeriene (48%) si hoteluri (48%). “Consumatorii de pretutindeni isi doresc un produs bun la un pret bun, iar optiunile aparent nelimitate disponibile in mediul virtual ofera noi oportunitati atat pentru comercianti cat si pentru consumatori. Piata de bunuri de larg consum (FMCG) nu este o exceptie”, a spus John Burbank, presedinte pe initiative strategice in cadrul Nielsen, citat de Progresiv. Piata online pentru achizitia de alimente - desi nu este la fel de puternica precum alte categorii – incepe sa fie promitatoare. Din 2011, intentia de achizitie din mediul online pentru categoria produse cosmetice a crescut cu 6 puncte procentuale, la 31%, alimentele au crescut cu 5 puncte procentuale, la 27% iar consumabilele pentru copii au crescut cu 12 puncte procentuale, la 20%. Categoria produselor pentru animale de companie s-a dublat in doi ani, de la 9 procente in 2012 la 21% in 2014. (Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro)

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2