Stiri

204

Mintel: Într-un viitor mediu, carnea va fi un lux

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Proteinele animale vor deveni un element mai puțin esențial pentru mulți consumatori, potrivit Mintel, care atribuie trecerea oamenilor la capacitatea de a-și satisface nevoile de proteine ​​dintr-o varietate mai largă de surse și preocupări continue, privind siguranța alimentelor și prețul datorat la COVID-19.

Noua realitate înseamnă mai puțină carne

Confecțiunile de carne, inclusiv carnea de vită și pui, zburau de pe rafturi, când a lovit pandemia, dar pe măsură ce lumea intră într-un ”nou normal” cu COVID-19, consumatorii vor cumpăra mai puțină carne, mai rar, iar când vor face acest lucru vor căuta produse de calitate, transparență și durabilitate, a menționat Mintel raportul pe anul 2020, ”Proteinele și alimentele de origine animală în perioada post-COVID-19 mondial”.

”Tehnici de prelucrare mai curate și abordări favorabile climei pentru creșterea animalelor și recoltarea cărnii, care duc la randamente mai mici și prețuri mai mari, vor determina consumatorii să vadă carnea ca un lux în loc de o marfă”, a declarat firma de cercetare de piață.

”Aceste prognoze rămân adevărate, prin faptul că mulți consumatori se vor baza pe o varietate mai largă de surse de proteine, dar pandemia globală a schimbat calendarul și unele dintre motivele pentru care consumatorii ar putea mânca mai puțin carne”.

Prețul va rămâne un factor puternic pentru mulți consumatori, atunci când aleg să cumpere proteine ​​animale, întrucât se revin în cheltuielile într-un mediu economic recesionar, a adăugat Mintel.

”Carnea de porc și carnea de vită vor fi în special provocate în realitatea post-COVID-19, deoarece închiderea fabricilor și a fermelor vor duce la creșterea prețurilor. Într-un mediu sensibil la prețuri, chiar și cei mai avizi consumatori din categorie ar putea fi dispuși să schimbe modul de consum sau să economisească bani”.

Durabilitatea va fi literă de lege

Companiile de carne vor trebui să-și consolideze angajamentele de sustenabilitate și să adopte o definiție mai holistică a durabilității, pentru a aborda preocupările etice și de mediu și pentru a capta prioritățile schimbătoare ale consumatorilor, potrivit Mintel.

”Acest lucru este legat de recesiunea economică, de provocările lanțului de aprovizionare și de o schimbare a mentalității consumatorilor către sănătatea personală și conservarea planetară”, a spus Mintel.

”Accentul se va orienta către sprijinirea oamenilor și a comunităților, deoarece bunăstarea fermierilor și a lucrătorilor este în centrul atenției datorită COVID-19”.

Covid-19 și siguranța produselor din carne

Originile zoonotice ale coronavirusului au ridicat îngrijorare cu privire la siguranța cărnii, pentru mulți care au determinat o schimbare mai mare a consumatorilor către alternative pe bază de plante, a menționat Mintel.

Potrivit raportului, 45% dintre consumatorii din UE sunt de acord total sau oarecum de acord că proteina vegetală este mai sănătoasă decât proteina animală.

Fructele, legumele și leguminoasele vor beneficia, de asemenea, de un interes ridicat al consumatorilor pentru alimentele întregi, prin alternative mai multe procesate.

Mintel a mai menționat că foarte mulți consumatori vor deveni mai interesați de carnea cultivată, care nu a ajuns încă pe piață, ca urmare a preocupărilor legate de siguranța alimentelor în ceea ce privește proteinele animale. ”În lumina problemelor de igienă, siguranță și durabilitate, consumatorii vor deveni mai receptivi la carnea cultivată”, susține Mintel.

”Unul dintre avantajele cheie ale proteinelor cultivate în laborator este un lanț de aprovizionare mai scurt care permite o producție mai mecanizată și mai localizată”.

Comunică sănătate și valoare

Conexiunea proteinei la sănătatea imunitară și bunăstarea generală va deveni un punct cheie de vânzare pentru carne, care oferă proteine ​​de înaltă calitate, se arată în raport.

”Există o oportunitate pentru branduri de a se conecta strategic cu consumatorii flexiterieni și omnivori deopotrivă, prin alinierea la beneficiile modelelor dietetice centrate pe proteine ​​și alimente. Comunicarea valorii prin furnizarea de soluții convenabile, sănătoase și gustoase, precum confecțiuni de mâncare mai atrăgătoare și oferte de calitate a restaurantului vor fi esențiale pentru produsele din carne care doresc să își mențină locul în dieta la domiciliu”, se arată în raportul Mintel.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2