Stiri

112

Mihaela Bourceanu: Vremea discountului de 20% s-a dus!

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Consumatorii au nevoie de incredere, de distractie, nu vor doar un produs excelent. Vor sa fie implicati in povestea brandului. Acest lucru trebuie sa-l facem si in retail. Vremea discountului de 20% si atat s-a cam dus, apreciaza Mihaela Bourceanu, client service director Geometry Global.

    "Noi, oamenii de comunicare, avem tendinta foarte des de a clasifica consumatorul, de a-l categorisi, pentru a ne face viata mai usoara. Avem tendinta de a gandi si comunica cu el foarte matematic. Ce nu avem in vedere, este faptul ca acesti oameni sunt diferiti, de la gospodina de 40 de ani, la studentul care vrea experiente avangardiste sau omul care-si face cumparaturile in magazinul traditional sau cel modern care face achizitii online. Uitam de mult ori ca aceste personaje sunt de fapt unul si acelasi, in diferite ipostaze ale vietii lui", a declarat Mihaela Bourceanu.   Declaratiile au fost facute in cadrul conferintei retailArena - Innovation in Retail, organizata dewall-street.ro cu sprijinul MasterCard, PayU si Evozon, la care și revista Fabrica de Carne a fost partener. "Peste 50% din timpul liber al consumatorilor este petrecut conectat la internet. Peste 60% dintre consumatorii care vor sa cumpere din magazinul fizic isi fac temele online. Si cand ajung in magazin se uita din nou pe internet, cauta informatii, se uite dupa recenzii... Sunt permanent conectati in ambele zone", a mai spus reprezentantul Geometry Global.   In opinia sa, democratizarea brandurilor are loc ca urmare a democratizarii conumatorilor. "Si-a depasit zona de confort, unde statea intr-o bula si nu avea informatii. Acum are foarte multe informatii la indemana si foarte multe posibilitati de a face alegeri. Drumul pe care-l stiam cu totii de la reclama TV pana la cumpararea din magazin nu mai este unul liniar. Consumatorul face multi pasi pana la achizitie. Orice moment este unul de adevar intre consumator si brand: un moment de receptivitate de adevar. Trebuie sa ne alegem cele mai relevante contexte de receptivitate si sa comunicam".   Conform: http://www.wall-street.ro/articol/Companii/175041/mihaela-bourceanu-vremea-discountului-de-20-s-a-dus-consumatorii-vor-distractie.html#ixzz3IGdaJWpe

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2