Stiri

124

Metro va dezvolta rețeaua LaDoiPași

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Nici nu a început bine anul 2015, că, Metro Cash&Carry, rețeaua care a deschis porţile comerţului modern din România în 1996, a inaugurat primul magazin propriu sub brandul LaDoiPaşi, făcându-şi astfel intrarea pe segmentul comerţului cu amănuntul.

De altfel, în intențiile companiei, dezvoltarea rețelei LaDoiPași este una dintre prioritățile anului, în încercarea de a diminua scăderile anului trecut, dar și de a recupera terenul pierdut pe acest segment, teren pe care sunt așezate foarte confortabil Mega Image și Profi.   Activitatea principală a Metro Cash&Carry atât în România, cât şi la nivel mondial este comerţul cu ridicata. Astfel, spre deosebire de lanţurile de hipermarketuri, supermarketuri şi magazine de tip discount care se adresează clientului final, magazinele Metro Cash&Carry au clienţi în special persoane juridice, respectiv mici magazine alimentare, restaurante sau cafenele, notează Ziarul financiar.   Germanii au lansat conceptul LaDoiPaşi oficial în piaţă în primăvara lui 2012, conceptul fiind unul de franciză şi adresându-se micilor comercianţi români care sunt de fapt clienţii Metro. Numărul de magazine francizate a crescut până la un maxim de circa 700 în urmă cu un an pentru a scădea până la circa 600 în prezent. În acest context germanii au decis să îşi deschidă propriul magazin LaDoiPaşi pe şoseaua Ştefan cel Mare din Bucureşti.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2