Stiri

152

Marius Pârvu a participat la Seminarul "Politicile protectiei consumatorilor în UE"

autor

MeetMilk.ro

distribuie

(Comunicat) Presedintele Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (ANPC), Marius Pirvu, este prezent, in aceste zile, la Paris, la Seminarul "Politici la cel mai inalt nivel referitoare la viitorul protectiei consumatorilor in Uniunea Europeana", organizat de Comisia Europeana, care s-a desfasurat pe 20-21 martie 2019.   In deschiderea manifestarii, la care participa reprezentanti din toate tarile membre ale Uniunii Europene, presedintele ANPC a tinut un scurt discurs de bun venit, in calitate de reprezentant al Romaniei la reuniune, tara care detine, in primul semestru al acestui an, presedintia rotativa a Consiliului UE.   In cuvantul sau, Marius Pirvu a subliniat importanta tehnologiei avansate in toate domeniile economice, practic, ceea ce face imperios necesara evolutia reglementarilor, in mod sustinut, in zona protectiei consumatorului, la nivel european, pentru ca legislatia sa poata tine pasul cu dezvoltarea complexa, bazata pe informatie, a societatii actuale.   Totodata, presedintele ANPC a subliniat ca este esential si in viitor ca domeniul protectiei consumatorilor sa se bazeze pe cei trei piloni importanti: educatie, legislatie si punere in aplicare a reglementarilor, referindu-se la marile capitole aflate pe agenda intalnirii: consumatorul digital, consumul sustenabil si aplicarea efectiva a legislatiei.   "Mai mult, in zilele noastre, creste importanta pe care tarile Uniunii Europene trebuie sa o acorde educatiei consumatorului, in conditiile in care, tocmai sub influenta tot mai mare a tehnologiei avansate, acesta a devenit din ce in ce mai vulnerabil in fata informatiilor de tot felul care vin din piata", a mai afirmat oficialul roman.   Evenimentul a cuprins, in cele doua zile, pareri ale reprezentantilor tuturor tarilor membre referitoare la acest subiect, posibilitati concrete de sporire a protectiei consumatorilor, in contextul prezentei si evolutiei continue, pe scara larga a inteligentei artificiale in societate si, ca atare a diseminarii, in randul consumatorilor, a unui volum mare de informatie, care se poate dovedi cateodata, manipulatoare sau neadevarata.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2