Stiri

110

Lidl conduce Top-ul conversațiilor în online

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Lidl este brandul care a generat cele mai multe conversatii in randul onlinerilor in intervalul 26 februarie-11 martie 2014: aproximativ 1200. Pozitia a doua este ocupata de Billa si Penny, care au inregistrat insa un numar de mentiuni de 3 ori mai mic comparativ cu Lidl: 400, in timp ce pe locul al treilea se claseaza Auchan, Profi si Carrefour, cu 270 de mentiuni, noteaza Magazinul progresiv. Ultimele pozitii ale clasamentului sunt ocupate de Cora, Mega Image si Kaufland, aceste 3 branduri nedepasind 200 de conversatii in intervalul monitorizat. Privind spre categoriile de retaileri (discounters, hypermarkets, supermarkets), se pot trage concluzii interesante in ceea ce priveste prezenta in mediul online a anumitor branduri. Astfel, pentru categoria discounters, Lidl este cel mai activ brand, fiind urmat de Penny si Profi. Referindu-ne la hypermarketuri, Auchan si Carrefour sunt brandurile pe care onlinerii le includ cel mai des in conversatiile lor, in timp ce despre Cora si Kaufland nu se poate afirma acelasi lucru. Din categoria supermarkets, au fost analizate brandurile Mega Image si Billa, acesta din urma fiind prezent in discutiile internautilor in numar dublu comparativ cu Mega Image. (Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro)

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2