113

Laura Simionescu, Müller Dairy Romania, despre campania ”über gust for über life”

autor

MeetMilk.ro

distribuie

 De curând, Müller Dairy Romania a lansat o nouă promoție și, odată cu ea, o nouă campanie publicitară. Despre cele două acțiuni a vorbit doamna Laura Simionescu, Director de Marketing al firmei, care a declarat pentru Iqads:   ”Această campanie a avut ca punct de plecare filosofia noastră de brand,über gust for über life, din care s-a desprins ideea confom căreia, pentru a te bucura de o über life, trebuie să colecționezi amintiri și nu lucruri. Astfel, Müller mizează pe senzațiile oferite de produse sale, pe ce amintiri trezesc și ce experiențe le oferă consumatorilor. Am decis ca prin abordarea aceasta să deschidem un dialog cu consumatorul, îi oferim informație și divertisment și ocazia de a lua parte la experiența de brand.   Era firesc ca premiile alese să se afle în aceeași linie cu mesajul principal al campaniei și să aducă un plus de emoție, ajutându-ne să creionăm împreună cu fiecare consumator propria sa poveste. Colierul Memory, pe lângă faptul că este un premiu garantat, are și o semnificație specială. Fiecare medalion poate fi asociat unei amintiri, unei persoane sau unui loc aparte, iar consumatorii sunt încurajați să aleagă din 20 de modele de pandantive simbolurile care li se potrivesc sau cu care rezonează.   Campania din această toamnă este o reiterare a promoției de anul trecut, în care au fost incluse iaurturile cu piure de fructe - Cremă și iaurturile cu bucăți de fructe - Pezzi. Anul acesta am extins ideea la toate produsele, totul fiind gândit în jurul filosofiei de brand și comunicat prin stilul amuzant și inteligent al Müller, pe un ton prietenos, care surprinde în mod plăcut.   Campania de desfășoară timp de o lună și jumătate, între 1 octombrie și 15 noiembrie 2016. Pentru a participa, consumatorii de peste 18 ani trebuie să intre pe promotia.muller.com.ro, își fac un cont și introduc bonul valoric obținut în urma achiziționării de produse Müller, de minim 20 lei. La fiecare bon introdus, le oferim un premiu garantat – un colier cu două pandantive Memory.   La fiecare 5 lei care se adaugă la această sumă, colierul poate fi personalizat cu un nou pandantiv la alegere. Odată alese pandantivele, colierul este expediat prin curier pe adresa câștigătorului. Dar aventura merge mai departe, deoarece fiecare bon intră în extragerea zilnică pentru experiențe de neuitat, precum și în extragerea organizată la fiecare două săptămâni pentru premiile speciale. Este un mecanism simplu și atractiv, iar faptul că există un premiu garantat la care se adaugă și alte șanse de câștig a atras un număr semnificativ de participanți deja.   Publicul țintă este unul tânăr, fun și puternic digitalizat, așa că mediul online este componenta forte a acestei campanii. Site-ul este principalul mediu de susținere și comunicare pentru mecanica promoției, precum și de informare pentru cei care s-au înscris sau vor să se înscrie.   În curând vom pune un accent mai puternic pe pagina de Facebook a Müller România, unde vom posta inclusiv testimonialele clienților care s-au bucurat deja de über experiențe câștigate cu Müller.   Am ales un mecanism mai aparte și premii originale pentru a atrage atenția asupra produselor Müller, îndeosebi a consumatorilor tineri, dar și pentru a crește loialitatea în rândul celor care iubesc deja produsele noastre. Pentru noi a fost însă deosebit de important modul în care realizăm acest lucru, ne-am dorit ca brandul să fie perceput ca un partener de termen lung, ce oferă timp și experiențe unice, de calitate, care vor deveni amintiri plăcute pentru întreaga viață. Impactul pozitiv în viața consumatorilor și ideea de a-i ajuta să aibă o über life a fost una dintre cele mai puternice motivații.   Toți oamenii implicați în acest proiect constituie un mix valoros și credem că rezultatele vor fi pe măsura așteptărilor. De componentele TV și digital s-a ocupat United, pentru BTL am colaborat cu The Channel, serviciile de PR sunt asigurate de Golin. Am lucrat in-house partea de trade marketing și, bineînțeles, un rol foarte important l-a avut agenția de brand, Jazz.”

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2