85

Lactatele fără lactoză, în Top-ul creșterii pe piața din SUA

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Noi date privind piaţa de retail din SUA, pentru produsele lactate dezvăluie o puternică creştere a vânzărilor la următoarele produse: lactate fără lactoză, unt, lapte integral, smântână, chefir, brânză cu conţinut scăzut de grăsimi şi lapte degresat, iaurt şi margarină congelată.   Datele de la firma de cercetare IRI arată, de asemenea, o creştere puternică la vânzările de chefir, lapte de capră şi iaurturile de copii, potrivit Food Navigator-USA.com Într-un webinar găzduit de Asociaţia de lactate Midwest, care a avut loc zilele trecute, specialistul în afaceri Cindy Sorensen a susţinut că, în timp ce consumul de lapte lichid continuă să scadă, laptele este folosit în categorii noi, cu creşteri rapide la produsele “ready-to-drink”, specialităţile de cafea pentru micul dejun, pentru piureuri, băuturi de iaurt şi laptele special pentru cafea, din restaurantele rapide.   Între timp, vânzările de lapte cu valoare adăugată (de exemplu: fără lactoză, cu un plus de calciu sau lapte de la văcuţe fericite) au crescut cu 20% în ultimii trei ani. În categoria iaurturilor, penetrarea acestui produs în consumul casnic a crescut semnificativ în ultimii ani, prin crearea de noi oportunităţi, cum ar fi produsele cu cereale şi ovăz, iaurturile cu arome diverse, sau produsele de iaurt dedicate bărbaţilor. În acelaşi timp, consumul de brânză din SUA s-a triplat, faţă de anii 1970.   În ceea ce priveşte comercianţii cu amănuntul, aceştia mai au de făcut o mulţime de lucruri pentru a aduce categoria de lactate mai aproape de consumatori. “În timp ce multe departamente alimentare s-au reinventat, produsele lactate nu s-au schimbat mult în ultimele decenii”, susţine Sorensen. Studiile realizate de retailer au demonstrate însă că segmentarea produselor lactate pe categorii, conformindicaţiilor de utilizare (de exemplu, mic dejun, sau “cina din seara asta”) ar putea creşte semnificativ vânzările.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2