Tehnologiieye

673

La IFFA 2022, permanentizarea succesului a purtat un singur nume: Baroncini
MeatMilk

Autor

MeatMilk.ro

Distribuie pe

facebooktwitter
article

Prezentă pentru a treia oară la IFFA, compania italiană Baroncini, cu ”sora” ei locală, Baroncini Est, au putut socoti și în acest an un bilanț mai mult decât pozitiv, în ciuda peprioadei dificile pe care întreaga lume o parcurge.

Din dialogul pe care l-am avut cu domnul Gabriele Utignani-General Manager al firmei, am aflat că anul 2021 a adus o creștere impresionantă a vânzărilor cu 40 %.

Nu este de mirare acest lucru, ținând cont de calitatea deosebită a tehnologiilor de abatorizare pe care compania le furnizează la nivel global, Baroncini având peste 700 de clienți în Europa, Africa de Nord, Orientul Mijlociu, America Centrală și America de Sud.

Cu atât mai mult, pentru managementul firmei, participarea la IFFA 2022 a avut ca scop principal reîntâlnirea cu clienții din întreaga lume, cu această ocazie stabilind și continuarea de noi proiecte.

Și, dacă a venit vorba despre acestea, să amintim faptul că, în momentul de față, Baroncini se poate lăuda cu un portofoliu de proiecte la care lucrează în toate zonele geografice menționate mai sus, și care asigură cu contracte deja înceiate activitatea companiei până în anul 2024. (Ilie Stoian-Corespondență de la Frankfurt)

Ai aflat ceva nou din acest articol?

Articolul anterior
Articolul urmator

Citește și:

Ești gata să-ți dezvolți afacerea ?

Abonează-te la newsletter-ul nostru pentru a fi la curent cu cele mai noi știri.