Stiri

129

La IFFA 2019, tradiția a întâlnit tehnologia de avangardă

autor

MeetMilk.ro

distribuie

(Comunicat) Timp de șase zile, IFFA , târgul numărul 1 pentru industria cărnii a arătat modul în care sectorul poate fi adaptat pentru viitor. De la fabrica de carne inteligentă, tendințele de ambalare și siguranța alimentelor, prin etichetarea curată, la așteptările crescânde privind calitatea cărnii, expozanții IFFA au oferit răspunsuri la cerințele industriei de prelucrare a cărnii și a comerțului cu măcelarii. Și acest lucru pe fondul unui climat de investiții excelent.   "IFFA a demonstrat încă o dată că nu este doar unul dintre targurile noastre de comerț cu cea mai mare importanță, ci, mai presus de toate, locul de întâlnire la nivel mondial pentru acest sector. Șapte din zece vizitatori au venit din afara Germaniei. Starea de spirit în săli, standul expoziției și în culoar a fost fantastic ", a rezumat Wolfgang Marzin, președintele și directorul executiv al Messe Frankfurt.   "În același timp, IFFA este locul de întâlnire al familiei din sectorul de prelucrare a cărnii - industria cărnii, producătorii mașinilor, companiile de ambalare, furnizorii de condimente, comerțul și măcelarii. Multe dintre aceste companii au fost în mâinile aceleiași familii de generații și IFFA este locul unde se întâlnesc pentru a modela viitorul la fiecare trei ani ".   Acest lucru a fost confirmat și de rezultatele unui sondaj de opinie realizat de Messe Frankfurt: 96% dintre vizitatorii comerciali au acordat IFFA un rating pozitiv. Pe partea expozanților, a existat, de asemenea, un ecou remarcabil, cu un nivel general de satisfacție de 92%.   Bine ați venit în viitor! Inovații la IFFA   Ca forță motrice a sectorului, digitalizarea a pus accentul pe fabrica de carne inteligentă. Soluțiile de automatizare și software fac producția și procesele mai inteligente. Siguranța alimentară continuă să fie un subiect important, cu scopul de a înlocui activitățile manuale cu procese automate.   În acest sens, expozanții au arătat, de exemplu, porționarea și poziționarea automată a fripturilor sau bucăților reci în materialele de ambalare utilizând alimentatoare sau roboți industriali. De asemenea, importante în domeniul ambalajelor sunt soluții inteligente pentru a proteja carnea și produsele din carne, prin care se pune accentul pe conservarea și sustenabilitatea resurselor în ceea ce privește eficiența energetică a mașinilor și a lanțurilor de procese, precum și pe ambalaje neutre din punct de vedere al climei.   În ansamblu, perspectivele pentru furnizorii din industria cărnii sunt pozitive, producția mondială de carne fiind preconizată să crească cu cinci procente pe an până în 2027. 85% dintre vizitatorii comerciali consideră că perspectivele economice sunt pozitive și clasifică situația actuală a industriei ca fiind satisfăcătoare pentru bine.   Meșterii tradiționali, originea și prelucrarea   Semnificația cărnii în societate rămâne foarte mare. Meșterii tradiționali ]mbie consumatorii oferind produse de calitate și regionale. Însoțind această tendință sunt cariere noi, cum ar fi sommelierul de carne.   Conceptele inovatoare de vânzare, cum ar fi magazinele online, ideile inteligente de catering și comunicările clienților prin intermediul rețelelor sociale, fac ca comerțul măcelarilor să fie potrivit pentru viitor.   În plus, competențele artizanale de cea mai înaltă ordine ar putea fi văzute la concursurile internaționale de calitate ale Asociației Măcelarilor Germani (DFV). Mai mult, stagiarii au avut ocazia să-și demonstreze talentele în cadrul concursului internațional de măcelări tineri, în care cei mai buni meșteri din șase țări au concurat unul împotriva celuilalt.   Provocarea: lipsa de personal calificat   Producătorii de mașini și măcelarii au o provocare în comun: lipsa personalului calificat și a problemelor stagiarilor. Companiile trebuie să investească mai mult în tehnologia digitalizării, automatizării și robotului pentru a ridica încărcătura de la angajați și a simplifica toate etapele de procesare a cărnii - astfel de soluții pentru companiile de toate mărimile și tipurile au fost văzute la IFFA. Acest lucru a fost confirmat de 95% dintre vizitatorii care au spus că sunt foarte mulțumiți de gama de produse și servicii care vor fi văzute la târg.   Din trecut, spre viitor   IFFA a fost organizată pentru prima oară în urmă cu 70 de ani, ca o expoziție care însoțește conferința Asociației măcelarilor din Zona US din Frankfurt și sa dezvoltat de-a lungul deceniilor în cel mai important târg comercial din lume pentru sectorul cărnii internaționale.   În 2019, 70% dintre vizitatorii comerțului au venit din afara Germaniei - primele zece națiuni străine de vizitatori sunt Federația Rusă, Olanda, Spania, Italia, Polonia, China, Ucraina, SUA, Austria și Australia. Creșteri deosebite s-au înregistrat din America Latină (+31%) și Europa de Est (+15%). Date și cifre, IFFA 2019:

  • Aproximativ 67.000 de vizitatori din 149 de țări = +7% (2016: 62.440 din 142 țări *) / Internaționalitatea vizitatorilor: 70%
  • 1.039 de expozanți din 49 de țări (2016: 1.036 din 51 de țări) / internaționalitatea expozanților: 62%
  • 120.000 de metri pătrați de spațiu expozițional (+ 9%)

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2