Stiri

144

Khaled El Solh, Caroli Foods: Dorim o creștere de peste 10 %

autor

MeetMilk.ro

distribuie

”Dorim o creștere de peste 10 %, a declarat domnul Khaled El Solh, CEO al companiei Caroli Foods, într-un interviu acordat publicației Magazinul Progresiv, după ce, pentu anul trecut, a fost raportată o creştere de 20% a profitabilităţii, iar cifra de afaceri a depăşit pragul de 80 milioane euro în 2014.

Referindu-se la evoluția afacerilor companiei pe care o conduce, domnul Khaled El Solh a declarat: ”Primii doi ani după semnarea parteneriatului, piaţa a fost foarte dificilă, cu fluctuaţii foarte mari de preţuri la materia primă, iar compania a performant în concordanţă, dar începând cu 2012 am revenit pe profit şi de atunci ne-am consolidat şi mai mult afacerile şi poziţia în piaţă. Anul 2014 a fost unul satisfăcător pentru noi, cu rezultate pozitive, mult peste cele din 2013. Indicatorul nostru principal, profitabilitatea, a crescut cu 20%, iar în termeni de vânzări ne aşteptăm să depăşim pragul de 80 de milioane de euro. Rezultatele noastre sunt cu atât mai bune cu cât piaţa mezelurilor, potrivit celor mai recente date de piaţă, s-a redus în volum cu aproape 1%, iar valoric a crescut cu 2-3%. În ceea ce priveşte poziţia noastră în piaţă, ce pot să vă spun este că deţinem o cotă de 18% în segmentul IKA, iar la nivel de Traditional Trade este greu de avansat un procent pentru că nu există o centralizare a unui panel reprezentativ de date scanate.”   În privința proiectelor de viitor pe care Caroli Foods le are în vedere, oficialul companiei a precizat: ”Dorim să ne consolidăm şi mai mult poziţia pe piaţă, iar brandurile noastre să rămână în topul preferinţelor consumatorilor. De asemenea, vrem să creştem ponderea exporturilor în cifra de afaceri, care în acest moment reprezintă 6%. Există mult potenţial în această direcţie, iar România ar putea să devină o platformă pentru regiune datorită preţurilor competitive la produse. Da, cred că este posibilă o altă creştere de două cifre în 2015, însă aceasta nu este neapărat target-ul nostru.” (Foto: www.forbes.ro)

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2