Stiri

126

Jazz semnează noua campanie pentru pate Ardealul

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Jazz semneaza noua campanie pentru pate Ardealul. Umor, mancare cu Fainosag, ardeleni si stereotipuri din publicitate, “tratate” cu gust. Cam acestea ar fi ingredientele.

  "Pate-ul este o mancare la indemana, pe gustul romanilor. Si, vorbind de preferintele noastre in mancare, stim ca nu ne plac lucrurile fade... Noile spoturi semnate de echipa Jazz readuc in prim plan diferentiatorul pate-ului Ardealul: gustul inconfundabil de pate condimentat cat si cum trebuie, cat sa devina o masa memorabila, alt fel spus, cu fainosag. Multumim echipei Jazz pentru insight-ul local, ideea creativa si flexibilitatea de care au dat dovada ", a declarat pentru Iqads doamna Andreea Toloaca-Marketing Director.   "Prin noua campanie de comunicare am dorit sa readucem in atentia consumatorilor avantajul competitiv al pate-ului Ardealul – gustul fain dat de fainosag, mixul unic de condimente si mirodenii ardelenesti. Avem o idee de campanie foarte ofertanta "Toata lumea merita mancare cu gust, chiar si..." Acest “chiar si” ne permite sa targetam studentii care sunt departe de casa, pe cei ce sunt prinsi de un serial si uita sa manance, pe cei ce fac economii pentru a pleca in vacanta, pe cei ce s-au trezit de dimineata sa ajunga la pescuit, pe cei ce stau peste program in agentii etc. Pe Tv, am ales sa vorbim despre cei care joaca in reclame, pastrand ocaziile de consum relevante pentru targetul nostru – pentru mame-micul dejun pe fuga, pentru barbati – mersul la pescuit", a completat doamna Gina Miu-Senior Brand Manager Orkla.   "Ardealul inseamna Fainosag, inseamna gust. Un gust atat de bun si de intens ca toata lumea merita sa-l incerce. Acest “toata lumea” l-am tradus creativ prin oamenii care joaca in alte reclame, nu neaparat la mancare, dar unde mancarea apare sau poate sa apara: in reclamele la detergenti unde nimeni nu se intreaba daca mancarea care face pata are gust bun si in reclamele la bere unde vorbim despre malt, hamei de calitate, dar nu si despre ce mancam cu berea aia buna. Si uite asa: luand aceste doua clisee, am atins si cele doua target-uri, pe mamele tinere interesate de bunastarea gospodariei si pe barbati." Andreea Ghenoiu (group creative director Jazz).   Pe TV, campania are 2 spoturi care “troleaza” cele 2 clisee din publicitate, amintind de importanta gustului pentru oricine, oricand. Spoturile incep ca niste executii clasice la detergenti sau bere. Pana cand apar ardelenii, brusc si aduc mancarea cu Fainosag.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2