Stiri

248

Irlanda vrea ca ASEAN să devină piața ei majoră de export pentru produse sale din carne și lactate

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Irlanda consideră regiunea Asiei de Sud-Est ca următoarea sa piață majoră de export de lactate și carne, mizând pe capacitatea sa de a oferi durabilitate garantată și calitate înaltă pentru a capta consumatorii din regiune, informeaza DairyReporter.

Promovare foarte activă

National Irish Food Board Bord Bia promovează foarte activ produsele alimentare și băuturi irlandeze pentru export în Asia de Sud-Est în prezent, după ce a identificat anterior regiunea ca fiind piața cu cel mai mare potențial de creștere printr-un studiu intern.

„Numai anul trecut, Irlanda a exportat exporturi de alimente și băuturi în valoare de 535 de milioane EUR (528,6 milioane USD) către ASEAN, ceea ce a reprezentat o creștere de 20% de la an la an chiar și în timpul pandemiei – iar această creștere a fost condusă foarte clar de produsele lactate, ceea ce arată chiar și un potențial mai mare pentru sector”, a declarat Malcolm Leoi, specialistul de piață în Asia de Sud-Est la Bord Bia, pentru FoodNavigator-Asia.

„De fapt, Singapore și Malaezia sunt de fapt principalele noastre centre pentru procesarea produselor lactate și un procent mare din produsele lactate consumate în regiune, inclusiv laptele condensat și evaporat, conțin deja produse lactate irlandeze – doar că multe dintre acestea sunt încă în stadiul B2B, așa că este posibil ca consumatorii să nu fie conștienți încă.

„Credem că există un potențial suplimentar de creștere, deoarece Irlanda este capabilă să ofere o garanție suplimentară de durabilitate și calitate pe care nicio altă țară nu o poate face în prezent prin programul nostru Origin Green, care este primul și singurul program de sustenabilitate la nivel național pentru întreaga industrie agroalimentară.

„Cu tot mai mulți consumatori mai tineri astăzi care caută soluții mai durabile atunci când iau decizii de cumpărare, acesta este un lucru pe care îl considerăm cu siguranță cheie pentru creșterea viitoare.”

În plus, Leoi a subliniat că calitatea produselor lactate și a cărnii din regiune a fost deja încercată și testată în regiune, nu numai ca fiind preferată, ci și avută în mare atenție datorită condițiilor de agricultură din care au fost obținute.

Țările ASEAN, amatoare de alimente irlandeze

„Pentru lactatele și carnea irlandeză, de exemplu, un factor cheie este că toate vacile și oile noastre sunt hrănite cu iarbă, ceea ce face o diferență uriașă, iar programul Origin Green asigură, de asemenea, calitatea de lungă durată, siguranța alimentară și acreditările de durabilitate”, a spus el.

„Există și vremea de luat în considerare, unde Irlanda este o națiune insulară mică și există o mulțime de ploaie și soare care alternează, ceea ce o face ideală pentru cultivarea ierbii și acest lucru, la rândul său, duce la calitatea hrănirii cu iarbă – plus majoritatea fermelor. în regiune merg înapoi de generații și sunt multe de spus despre înțelegere și conexiune care trebuie avută la acest nivel, spre deosebire de fermele din fabrici.

„Știm deja că această calitate este foarte apreciată în regiune – deși în prezent am lansat doar un singur brand de lactate pentru consumatori, care este untul Kerrygold, acesta a devenit deja cel mai vândut produs cu unt pe multe piețe, cum ar fi iarba. Calitatea alimentată permite o performanță superioară și o aromă mai bogată.”

Bord Bia își propune să crească exporturile de produse alimentare ale Irlandei către ASEAN și Asia de Est la 900 de milioane EUR (889,3 milioane USD) până în 2025 - aceasta este aproape dublu față de valoarea exporturilor din 2021 de 535 milioane EUR (528,6 milioane USD) și evidențiază marile sale ambiții pentru regiune.

Considerentul Brexit

Bord Bia reprezintă Republica Irlanda, care este partea de sud a Irlandei și partea care rămâne parte a Uniunii Europene chiar și după Brexit, spre deosebire de Irlanda de Nord, care acum face parte din Regatul Unit, dar nu mai face parte din UE.

„Studiul de piață internă pe care l-am comandat pentru a prioritiza piețele a fost realizat în așteptarea Brexit-ului și a impactului său potențial asupra comerțului cu alimente și băuturi din Irlanda”, a spus Leoi.

„Fie că a avut loc sau nu Brexit, se estimează că populația din ASEAN va crește și creșterea rezultată a cererii de proteine, de asemenea, în plus, există diverse piețe, cum ar fi Singapore și Brunei, care fie sunt mai puțin capabile să-și producă propria aprovizionare cu alimente. sau sunt dependenți de importurile de carne și lactate, așa că aceasta este o cerere pe care vrem să o valorificăm, Brexit sau nu.”

Singapore este o piață importantă

În special, Irlanda vede Singapore ca pe o piață cu oportunități foarte mari datorită concentrării puternice a națiunii pe securitatea alimentară.

„Pe măsură ce populația din Asia crește, producția trebuie de fapt să se dubleze, făcând durabilitatea și securitatea alimentară o prioritate nu doar pentru consumatori, ci și pentru guverne – și nimeni nu este atât de conștient de acest lucru ca Singapore, evidențiată de ambiția sa de 30 până la 30.” spuse Leoi.

„Irlanda înțelege de fapt acest lucru foarte bine, deoarece securitatea alimentară a devenit, de asemenea, foarte importantă aici și toată lumea știe că lanțurile de aprovizionare nu sunt la fel de rezistente ca înainte. Singapore, de exemplu, caută parteneri de încredere pentru a-și diversifica lanțurile de aprovizionare.

„Știm, de asemenea, că 25% dintre consumatorii din Singapore acordă o importanță tot mai mare siguranței, sănătății și durabilității în alimentele lor, iar UE are deja această reputație, dar lucrul este că astăzi consumatorii doresc o dovadă concretă în acest sens – iar Irlanda are această propunere de valoare diferențiată. sub formă de Origin Green

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2