Stiri

273

Interpack 2023 - Numărătoarea inversă este pornită!

autor

MeetMilk.ro

distribuie

De la economia circulară la digitalizare: la interpack, subiectele fierbinți ale industriei îndeplinesc cele mai recente tehnologii și inovații. În câteva săptămâni, industria globală de procesare și ambalare se va întâlni în sfârșit la Düsseldorf.

„Suntem pregătiți”, spune Thomas Dohse, directorul interpack. „Toți expozanții și partenerii noștri sunt gata să meargă și așteptăm cu nerăbdare să oferim industriei un alt târg comercial grozav.” interpack este o piatră de bază importantă în ciclul de inovare al industriilor de ambalare și proces conexe.

După o pauză de șase ani, vor fi expuse numeroase inovații pentru toate zonele de utilizare: alimente, băuturi, produse de cofetărie și panificație, produse farmaceutice, cosmetice, produse nealimentare și industriale. Deoarece cerințele și condițiile-cadru sunt în continuă schimbare, accentul se pune pe tehnologiile digitale și pe produse și procese durabile.

„Observăm foarte clar determinarea mare a industriei de a modela în mod activ acest proces de transformare”, continuă Dohse. Din 4 până în 10 mai, vizitatorii se pot aștepta, așadar, la numeroase debuturi în cele 18 săli de expoziție complet rezervate și la soluții fascinante din lumea ambalajului.

Companii din toată lumea

Din Europa până în Asia, din Africa până în America până în Australia: expozanții de la interpack 2023 vin de pe toate cele cinci continente. În total, peste 60 de țări vor fi reprezentate. Acest lucru face ca interpack să fie cel mai bun loc pentru a întâlni potențiali parteneri și clienți și pentru a extinde afacerile internaționale.

Principalele țări expozante sunt Germania, Italia, China, Turcia, India, Țările de Jos, SUA, Franța, Spania, Elveția și Regatul Unit. Cele mai mari suprafețe sunt ocupate de jucători cheie precum IMA Industria Macchine, Coesia Group, Syntegon Technology, Marchesini Group, Sollich, Duravant, Aasted ApS, MULTIVAC, OPTIMA packaging group și Ishida Europe Limited. În total, participă peste 2.700 de expozanți.

Număr record de expozanți din sectorul ambalajelor

Cu peste 1.000 de expozanți, sectorul ambalajelor de la interpack este un mega târg în sine. Niciodată până acum atât de multe companii nu și-au prezentat produsele în halele 7 și 7a, 8a, 9 și 10, cu accent pe materialele de ambalare, consumabilele de ambalare și mijloacele auxiliare de ambalare.

Toate materialele și produsele comune ale pieței de ambalaje vor fi prezentate aici. Ca zonă transversală pentru toate grupurile țintă de vizitatori, aceste săli și etaje, șase în total, sunt de o importanță centrală și reflectă puterea inovatoare a industriei cu numeroase dezvăluiri de produse noi.

Se întâmplă multe, în special cu materialele durabile și cu materii prime regenerabile. De exemplu, bioplasticele care sunt biodegradabile sau biobazate, precum cele din trestie de zahăr, frunze de palmier sau porumb, pot fi văzute la târg.

În plus, în special în halele 8a și 9, pe lângă soluțiile din hârtie, carton și carton, vor exista materiale noi, sustenabile, în numeroase variante, cu accent pe durabilitate.

Ambalajele din plastic, care dețin cea mai mare cotă de piață, sunt încă de mare importanță, în special pentru siguranța produsului și termenul de valabilitate. Și aici există noi abordări către o economie circulară, de exemplu cu folii reciclabile, soluții monomateriale și utilizarea materialelor reciclabile sau a ambalajelor reutilizabile.

Iar digitalizarea din ce în ce mai mare a industriei duce, de asemenea, la noi dezvoltări în sectorul ambalajelor. Câteva exemple în acest sens sunt etichetele digitale, ambalajele inteligente și ambalajele cu coduri QR.

Patru subiecte fierbinți ilustrează tendințele

Evoluțiile din sectorul ambalajelor ilustrează problemele care se află în prim-plan pentru industria de prelucrare și ambalare și pentru clienții săi în ansamblu. Megatendințele precum sustenabilitatea și digitalizarea, numeroase schimbări și provocări economice și ecologice, dar și politice și sociale sunt de îngrijorare pentru companii și oferă un impuls inovației la interpackul din acest an.

Economia circulară va fi o problemă de top: pare a fi un model simplu, dar este și atotcuprinzătoare și ridică provocări majore în multe domenii. În era schimbărilor climatice, important este să producem cât mai puține deșeuri nereciclabile. Mână în mână cu aceasta merge nevoia de a conserva resursele.

Prin urmare, interpack va prezenta soluții de procesare și ambalare durabile, precum și servicii digitale care ajută la eficientizarea și durabilitatea proceselor de producție.

De exemplu, accentul se pune pe reducerea amprentei de carbon a ambalajelor de-a lungul lanțului valoric, îmbunătățirea eficienței energetice și importanța tot mai mare a materialelor reutilizabile, ceea ce va ajuta industria să utilizeze în mod optim resursele.

Când vine vorba de procese de transformare, puțin se poate face fără tehnologiile digitale. Big Data, realitatea augmentată și întreținerea de la distanță a mașinilor și-au găsit de mult drumul în atelierele de asamblare și flotele de mașini.

De exemplu, Institutul Fraunhofer pentru Ingineria Proceselor și Ambalaj va oferi informații pe sistemele digitale de instruire bazate pe realitate virtuală în VDMA Technology Lounge din Sala 4. Și tehnologii precum Holy Grail 2.0, RFID, NFC sau realitate augmentată vor crește și ele în viitor.

Al patrulea subiect fierbinte la interpack este siguranța produsului, una dintre sarcinile de bază ale ambalajului. Industria aduce deja o contribuție importantă la reducerea risipei alimentare. Tehnologiile digitale sunt esențiale în acest sens.

Inspirație din noile oferte speciale

Programul expozițional este completat de numeroase programe speciale, cum ar fi forumul de prelegeri Spotlight talks & trends cu șapte zile tematice, interpack Start-up Zone, standul comun Co-Packing, mai multe ceremonii de premiere cu inovații interesante în ambalaj, SAVE FOOD Highlight Route cu noi abordări în lupta împotriva pierderii și risipei alimentare globale și promovarea femeilor la Women in Packaging și Late Night în timpul zilei în studioul Tightly Packed TV.

„Every part counts” este motto-ul evenimentului de componente, care se va desfășura din nou paralel cu interpack în Sala 18. Aici, piesele și accesoriile de mașini, sistemele de automatizare și componentele pentru materiale de ambalare sunt prezentate pe aproximativ 2.400 de metri pătrați.

Cei aproximativ 80 de expozanți sprijină companiile din sectorul ambalajelor și din industria de proces aferentă în atingerea unor obiective precum creșterea eficienței, economisirea resurselor sau digitalizarea.

Rețea eficientă: live și digital

Găsirea potrivirii potrivite pentru propria afacere este posibilă prin interpack Matchmaking. Platforma de întâlniri pentru afaceri conectează expozanții cu vizitatorii înainte, în timpul și după eveniment. În acest fel, puteți exploata cel mai bine potențialul vizitei la târg.

Instrumentul de potrivire online sugerează utilizatorilor săi potențiale contacte care corespund intereselor respective. Acest lucru economisește timp și vă crește propria acoperire.

Vizitatorii sunt sfătuiți să se înregistreze în timp util pentru a putea folosi toate serviciile. Biletele sunt disponibile pe interpack.de/tickets

Mai multe informații despre interpack sunt disponibile la www.interpack.com

Vizitați revista online pentru interpack:

www.interpack.de/tightly_packed_com

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2