Stiri

259

INS: Cifra de afaceri din comerţul cu amănuntul în luna noiembrie 2022

autor

MeetMilk.ro

distribuie

În luna noiembrie 2022 volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a crescut faţă de luna octombrie 2022, ca serie brută cu 2,0%, iar ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate a scăzut cu 0,1%. 

Faţă de luna noiembrie 2021 volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), în luna noiembrie 2022, a crescut atât ca serie brută cu 4,4%, cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 3,0%.

În perioada 1.I-30.XI.2022 volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), a crescut faţă de perioada 1.I-30.XI.2021, atât ca serie brută cu 4,5%, cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 5,2%.

Noiembrie 2022 comparativ cu octombrie 2022 

Volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, în luna noiembrie 2022 comparativ cu luna precedentă, a crescut, pe ansamblu, cu 2,0%, datorită creșterilor înregistrate la vânzările de produse nealimentare (+11,5%).

Scăderi au înregistrat comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (-9,7%) și vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (-1,8%).    

Volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, a scăzut, pe ansamblu, în luna noiembrie 2022 comparativ cu luna precedentă, cu 0,1%, ca urmare a scăderilor înregistrate la comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate               (-3,8%) şi la vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (-0,2%). Vânzările de produse nealimentare au crescut cu 2,3%.   

Noiembrie 2022 comparativ cu noiembrie 2021   

Volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, în luna noiembrie 2022 comparativ cu luna noiembrie 2021, a înregistrat o creştere, pe ansamblu, cu 4,4%, datorită creșterilor înregistrate la vânzările de produse nealimentare (+7,3%), comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+4,7%) şi la vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (+0,3%).   

Volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, în luna noiembrie 2022 comparativ cu luna noiembrie 2021, a înregistrat o creştere, pe ansamblu, cu 3,0%, datorită creşterilor înregistrate la vânzările de produse nealimentare (+7,8%), comerţul cu amănuntul al  3/4 carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+5,0%) şi la vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (+0,5%). 

Perioada 1.I-30.XI.2022 comparativ cu perioada 1.I-30.XI.2021 

Volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, în perioada 1.I-30.XI.2022 comparativ cu perioada 1.I-30.XI.2021, a înregistrat o creştere, pe ansamblu, cu 4,5%, datorită creşterii comerţului cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+9,4%), vânzărilor de produse nealimentare (+4,5%) şi vânzărilor de produse alimentare, băuturi şi tutun (+1,7%). 

Volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, în perioada 1.I-30.XI.2022 comparativ cu perioada 1.I-30.XI.2021, a înregistrat o creştere, pe ansamblu, cu 5,2%, datorită creşterii înregistrate la comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+9,3%), vânzările de produse nealimentare (+4,5%) şi la vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (+3,3%).

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2