Stiri

117

Inițiativă transnațională de stimulare a consumului de lapte de oaie în rândul tinerilor

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Republica Irlanda, Franța și Marea Britanie și-au unit forțele pentru a crește consumul de lapte în rândul copiilor de 25-35 de ani din Europa, punând la bătaie peste 10 milioane de euro într-o campanie publicitară. Bineînțeles, România nu face parte din această inițiativă.   Proiectul care se va derula pe o perioadă de trei ani, vine după succesul campaniei ”Lamb - Tasty, Easy, Fun” condusă de Irlanda Bord Bia, Interbev din Franța și Consiliul pentru Agricultură și Horticultură (AHDB) din Marea Britanie. Aceleași agenții vor desfășura această campanie. 8,3 milioane de euro din finanțare vor proveni din sprijinul de cofinanțare din partea UE, 300.000 de euro vor veni de la Bord Bia, iar AHDB va contribui cu 1 milion de euro, iar Interbev va contribui la restul.   ”Ca țări majore din Europa producătoare de carne de oaie, avem un interes comun de a lucra împreună pentru a crește și consumul de lapte de oaie”, a declarat Noreen Lanigan, manager Bord Bia pentru Franța, Belgia și Luxemburg, care a detaliat:   ”Pe parcursul campaniei ne propunem să creștem cu 10% intenția de a achiziționa lapte de oaie pentru a-l furniza consumatorilor cu vârste cuprinse între 25-35 de ani, de a crește rolulul agriculturii de ovine în conservarea și întreținerea pământului și o îmbunătățire de 15% a laptelui european ca fiind ”o masă de zi cu zi”, în rândul acestei cohorte de tineri cu această vârstă, din țările noastre.”   Pentru a încuraja consumul de lapte în rândul tinerilor, campania va fi susținută de o gamă largă de activități pe mai multe platforme, inclusiv pe medii digitale și sociale, publicitate în aer liber, evenimente pentru consumatori, ateliere de lucru pentru afaceri și evenimente în care liderii de opinie și experții transmite mesajul.   ”Angajamentul nostru comun și eforturile noastre de combatere a scăderii consumului în acest sector au însemnat că am obținut un contract de 10 milioane de euro, cu o investiție de numai 1 milion de euro”, a declarat Adam Quinney, președinte AHDB Beef and Lamb, citat de Dairy Reporter, care a adăugat:   ”Aceasta este o veste bună  pentru producătorii noștri și subliniază marile rezultate care pot fi realizate în strânsă colaborare cu partenerii noștri europeni. Brexit sau nu, industria trăiește și trebuie să căutăm aranjamente de parteneriat inovatoare și valoroase pentru a continua să stimulăm consumul de lapte.   Finanțarea a fost anunțată la Paris, de Irlandezul Taoiseach Leo Varadkar TD, președintele Maurice Huet de la Interbev și Quinney. Privind cu invidie la inițiativa care face obiectul acestei știri, să subliniem încă odată că, în România, promovarea consumului de lapte în rândul tinerilor se face într-un mod deosebit de original, inclusiv prin absența la marile evenimente expoziționale.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2